28-08-2018, 21:58
Dzięki za odpowiedź. Po cichu liczyłem na Ciebie
Jak tylko wróci do mnie laptop to zrobię logi. Czy mam je zrobić w ruchu, czy na postoju?
Zawór DV sprawdzę i podmienię na sprawny z A3 żony.
Prześwietlę zawór ciśnieniowy, mam też jeden w zapasie (no i jeszcze ten od żony ).
Sprawdzę zawór odpowietrzający na odmie. Silnik jest szczelny i nie wyciska oleju. Jedynie z rury za intercoolerem wylałem na dłoń tak ze trzy łyżki stołowe oleju zmieszanego z małą dawką wody (kolor lekko beżowy). Stąd moje pytanie, czy turbina może mieszać oba płyny.
Silnik nie pali oleju, przynajmniej nie widać nic za autem, wydech suchy i nie tłusty. Lekko czarny.
Mam dwie opcje:
1. przedmuchy do skrzyni korbowej i pcha olej odmą do rury za filtrem powietrza (nie tłumaczy emulsji w IC, bo olej w silniku jest czyściutki i nie przybywa go)
2. turbina przeładowuje i przez uszkodzone uszczelnienie zaciąga olej i wodę i pcha do IC. A po odpuszczeniu ciśnie olej do wody (stąd niewielkie ilości w zbiorniku wyrównawczym).
Jak tylko wróci do mnie laptop to zrobię logi. Czy mam je zrobić w ruchu, czy na postoju?
Zawór DV sprawdzę i podmienię na sprawny z A3 żony.
Prześwietlę zawór ciśnieniowy, mam też jeden w zapasie (no i jeszcze ten od żony ).
Sprawdzę zawór odpowietrzający na odmie. Silnik jest szczelny i nie wyciska oleju. Jedynie z rury za intercoolerem wylałem na dłoń tak ze trzy łyżki stołowe oleju zmieszanego z małą dawką wody (kolor lekko beżowy). Stąd moje pytanie, czy turbina może mieszać oba płyny.
Silnik nie pali oleju, przynajmniej nie widać nic za autem, wydech suchy i nie tłusty. Lekko czarny.
Mam dwie opcje:
1. przedmuchy do skrzyni korbowej i pcha olej odmą do rury za filtrem powietrza (nie tłumaczy emulsji w IC, bo olej w silniku jest czyściutki i nie przybywa go)
2. turbina przeładowuje i przez uszkodzone uszczelnienie zaciąga olej i wodę i pcha do IC. A po odpuszczeniu ciśnie olej do wody (stąd niewielkie ilości w zbiorniku wyrównawczym).