Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Uszczelka pod głowicą - inne niż SGA - pytania
|
21-03-2014, 21:48
Post: #21
|
|||
|
|||
RE: uszczelka pod głowicą - pytania
kolego sprawdz ustawienie pompek,bo coś mi się zdaje ze mechanior nie ma pojęcia o ustawianiu,bo jeżeli by było wszystko ustawione tak jak być powinno to auto powinno normalnie odpalać
|
|||
Reklama
|
|||
|
22-03-2014, 09:30
Post: #22
|
|||
|
|||
RE: uszczelka pod głowicą - pytania
(21-03-2014 21:42)krisb napisał(a): Po wymianie rozrzadu i uszczelki pod głowicą on nie regulował pompowtrysków,twierdził ze są dobrze ustawione,uszczelke dał taką samą jak była,auto wczesniej paliło po 2 sek,a teraz po 8sek,to duża różnica. Trzeba ustaweiac pompki bo pisales ze byla glowica planowana. nie da sie planowac glowicy jesli sie nie wyciagnie pompel z gniazd. wyciagniecie pompek z gniazd to trzeba nie dosc ze dac nowe uszczleki na pompki to ustawic w gniazdach je odpowiednio oraz ustawic "luz na pompce". W zasadzie to nie luz ale cos jak luz na zaworach sie czasami ustawia. Mimo wszystkostawiamtezna to ze gosc pewnie dal grubsza uszczelke pod glowica bo to dosc czesty blad mechaników w silnikach dieslowskich. |
|||
22-03-2014, 14:28
Post: #23
|
|||
|
|||
RE: uszczelka pod głowicą - pytania
Krisb ja tez mialem zmieniana uszczelke ale to co piszesz to kosmos co to za mechanik Fakt gosciu co robil mi glowice wymienil uszczelki na pompkach nawet mowil ze w mojej glowicy sa ostre krwedzie gniazd czy jakos tak tam gdzie pompki siedza ale ja troche popytalem i ten temat zostawilem po wymianie uszczelki teraz niedawno moj kolega regulowal mi pompki i jest ok ale po samej zmianie nie mialem zadnych problemow z odpalaniem pozdrawiam
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|