Według vin-u mam 3 czujniki temperatury:
1. czujnik przy wyjściu z bloku silnika - dwu pinowy (sygnał na deskę do wskaźnika) - sprawny
2. czujnik na wężu rzadko spotykany - czujnik dogrzewacza
3. czujnik dający sygnał do komputera - gdzie on się znajduje?
Chłopaki byłem u dwóch mechaniorów, nawet w warsztacie specjalizującym się w VW i nie potrafili mi określić lokalizacji tego czujnika.
A może przy termostacie, a może w przepływce gościu był chyba nie rozgarnięty.
No to co podłączyliśmy do kompa i są dwa odczyty.
1. 89 stopni - czyli deska - wskaźnik
2. 72 stopnie ale gdzie? - dziwne że podczas przegazowywania ta temperatura wzrastała do ponad 200 stopni. Gdzieś na wydechu?
A ponieważ odczyty kompa podpatrywałem mechaniorowi przez ramię a on sam nie wiedział gdzie ma szukać to stwierdził że wskazania 2 czujnika to jest temper. zewnętrzna. Dobre co?
Zrobił auto kalibrację systemu w samochodzie - ciekawie czy słusznie i zakończył badanie przypadku.
Ach ci wyszkoleni mechanicy.
to może jakieś podpowiedzi co do lokalizacji w/w czujnika ?
i pytanie dodatkowe czy idzie w automatycznej skrzyni biegów zmienić punkt zmiany biegów z 2900 obrotów na min. na 2200 .
mogę to robić ręcznie bo to triptronik ale w funkcji D ciągnie do prawie 3000 tyś.
A propo jutro gazuję bryczkę - postawiłem na BRC czy słusznie ?
Czas okaże . . .
1. czujnik przy wyjściu z bloku silnika - dwu pinowy (sygnał na deskę do wskaźnika) - sprawny
2. czujnik na wężu rzadko spotykany - czujnik dogrzewacza
3. czujnik dający sygnał do komputera - gdzie on się znajduje?
Chłopaki byłem u dwóch mechaniorów, nawet w warsztacie specjalizującym się w VW i nie potrafili mi określić lokalizacji tego czujnika.
A może przy termostacie, a może w przepływce gościu był chyba nie rozgarnięty.
No to co podłączyliśmy do kompa i są dwa odczyty.
1. 89 stopni - czyli deska - wskaźnik
2. 72 stopnie ale gdzie? - dziwne że podczas przegazowywania ta temperatura wzrastała do ponad 200 stopni. Gdzieś na wydechu?
A ponieważ odczyty kompa podpatrywałem mechaniorowi przez ramię a on sam nie wiedział gdzie ma szukać to stwierdził że wskazania 2 czujnika to jest temper. zewnętrzna. Dobre co?
Zrobił auto kalibrację systemu w samochodzie - ciekawie czy słusznie i zakończył badanie przypadku.
Ach ci wyszkoleni mechanicy.
to może jakieś podpowiedzi co do lokalizacji w/w czujnika ?
i pytanie dodatkowe czy idzie w automatycznej skrzyni biegów zmienić punkt zmiany biegów z 2900 obrotów na min. na 2200 .
mogę to robić ręcznie bo to triptronik ale w funkcji D ciągnie do prawie 3000 tyś.
A propo jutro gazuję bryczkę - postawiłem na BRC czy słusznie ?
Czas okaże . . .