16-03-2016, 07:35
ciekawa sprawa i jak widac nie zglebiona do konca. Generalnie etka pokazuje i takie i takie czesci dla BVH i BRT czyli z ebyly z DPFem i chyba tez bez DPFa. Tyle ze spotkac takowego to jakos ciezko bo to po pierwsze kupe lat minelo a ludziska rozne przerobki robili i nie wiadomo co seria a co majstrowane. Generalnei keidys dopytywalem unas w seacie u Synówki bo to akurat mój kolega ze szkoly jest wlascicielem tego aso i tam siedzi taki gosc z dosc dobrze zepsuta głową jesli chodzi i vagi to mowil ze w tej budzie 2.0 tdi to z DPF. Chyba z enie slyszal i nie widzial takowego bez dpfa? Napewno jesli juz cos takiego jezdzi to spora zadkosc to musiala byc. Czemu wypuszczali i takie i takie?? To nie wiadomo. Raczje jak juz kod jest silnika to powinien oznaczac wszystko i powinno byc wiadome na czym sie stoi. Tak jak wiemy z czym mamy do czynienia jak ktos nam powie ze ma silnik ASZ czy AWX czy inny tak i tez tu powinno byc to.
Masz dalej te auta w posiadaniu?? Zrob jakas fotke wydechu bo powinien miec tylko wtedy katalizator a dpfa nie powinno byc wiec i pewnie tez powinien miec normalne kolo zapasowe podwieszone. Ciekawa wersja. szkoda ze vag nei robil jakiejs tabliczki znamionowej ze wskaznikiem toksycznosci itp to by bylo szybko do sprawdzenia.
Na sto procent wychodzily i BVH 136 konne i BRT 140 konne tez z DPF ale kto wie czy tez nie wypuszczali z takimi samymi oznaczeniami bez tego dziadstwa.
Masz dalej te auta w posiadaniu?? Zrob jakas fotke wydechu bo powinien miec tylko wtedy katalizator a dpfa nie powinno byc wiec i pewnie tez powinien miec normalne kolo zapasowe podwieszone. Ciekawa wersja. szkoda ze vag nei robil jakiejs tabliczki znamionowej ze wskaznikiem toksycznosci itp to by bylo szybko do sprawdzenia.
Na sto procent wychodzily i BVH 136 konne i BRT 140 konne tez z DPF ale kto wie czy tez nie wypuszczali z takimi samymi oznaczeniami bez tego dziadstwa.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.