22-10-2012, 19:11
nie baw sie w rzecyz o ktorych nie masz pojecia bo szkoda twojej kasy. Sa rozne stopnie zapchania dpfa. Silnik probuje wypalic dpfa i jak nie daje rady to w pewnym momencie przestaje juz i auto przechodzi w tryb awaryjny. Stacjonarnie mozna wymusic wypalanie nawet jak bedzie zapchany bardzo mocno. Wymusza sie wypalanie i wtedy komp sam wymusz apodniesienie obrotow silnika do 3-3.5 tys zwieksza dawke paliwa i wprowadza dodatkowy wtrysk juz w momencie praktycznie fazy wydechu. to powoduje ze caly ogien idzie w wydech i temp na ukladzi ewydechowym podnosi sie znacznie powodujac ze sie wypala sadza zalegajaca w filtrze.
moim zdaniem to jedz do tunera ktory ogarnia te sprawy i on bedzie juz wiedzial jak sprawe zalatwic. KAstrowanie nie zawsze musi oznaczaj najlepsze wyjscie. Tka to by kastrowali tez i ludzi skoro to takie dobre.
moim zdaniem to jedz do tunera ktory ogarnia te sprawy i on bedzie juz wiedzial jak sprawe zalatwic. KAstrowanie nie zawsze musi oznaczaj najlepsze wyjscie. Tka to by kastrowali tez i ludzi skoro to takie dobre.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.