10-12-2019, 22:54
Masz suchy DPF
nie patrz na te wartości.
poobserwuj jak często wypala się DPF, jest tam blok przebiegu od ostatniego wypalania.
generalnie jak nie zauważasz że wypala ci się DPF i nie masz żadnych informacji o jakiś problemach to raczej nie będzie tak że nagle jest pełno i stop.
jak jest zapchany to wypala często, jak wypala często to często nie kończy, jak nie kończy kilka razy z rzędu to zapala kontrolkę o wypaleniu, wtedy trzeba przegonić na autostradzie i dać mu się wypalić.
jak będzie źle będziesz to wiedział, teraz masz wszystko ok i nie będzie źle nagle
ja mam przejechane 200k i 2 razy DPF dał mi znać
raz zauważyłem biały dym a drugim razem kontrolka DPF informująca że kilka razy nie był w stanie wypalić się do końca, było chwilowo tylko miasto na krótkich odcinkach. pogoniłem na autostradzie i dalej nic się nie dzieje.
Pozdrawiam
nie patrz na te wartości.
poobserwuj jak często wypala się DPF, jest tam blok przebiegu od ostatniego wypalania.
generalnie jak nie zauważasz że wypala ci się DPF i nie masz żadnych informacji o jakiś problemach to raczej nie będzie tak że nagle jest pełno i stop.
jak jest zapchany to wypala często, jak wypala często to często nie kończy, jak nie kończy kilka razy z rzędu to zapala kontrolkę o wypaleniu, wtedy trzeba przegonić na autostradzie i dać mu się wypalić.
jak będzie źle będziesz to wiedział, teraz masz wszystko ok i nie będzie źle nagle
ja mam przejechane 200k i 2 razy DPF dał mi znać
raz zauważyłem biały dym a drugim razem kontrolka DPF informująca że kilka razy nie był w stanie wypalić się do końca, było chwilowo tylko miasto na krótkich odcinkach. pogoniłem na autostradzie i dalej nic się nie dzieje.
Pozdrawiam