Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2012
Reputacja:
0
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
poza tym ze turbo strasznie przeladowuje a przeplywka nie pokazuje prawidlowych wartosci to ten blad powinien byc piecio-cyfrowy czyli 00550 co by sugerowalo prawdopodobnie problem z nastawniekiem w pompie lub samą pompą.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2012
Reputacja:
0
17-10-2012, 21:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-10-2012, 22:04 przez imperator27.)
tak jak mówisz ten błąd jest piecio-cyfrowy,Co może być przyczyną tak dużego przeładowania?(błędu przeładowania nie ma)i co z tą przepływką może już umiera lub jest zabrudzona co do nastawnika to chyba będę musiał go podmienić i się okaże.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
zmiennej geo nie masz ale jest zawor WG ktory to tez jest sterowany. Mozliwe ze sie zaciera ta dzwignia. Trzeba sprawdzac. póki co pompe bym odpuscil ale podmienil przeplywke z innego auta.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2012
Reputacja:
0
18-10-2012, 19:28
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-10-2012, 19:33 przez imperator27.)
dlaczego uważasz abym pompe se odpuścić skoro ewidentnie widać w logu 01-004 że nie zmiena kąta wtrysku do wymaganego i w dodatku jest właśnie błąd odnośnie regulacji kąta...
jeśli cos źle kumam to proszę o sprostowanie.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
a sprawdz jeszcze w tdi timmening jaki jest i czy lekko sobie lata tak gora-dół.
Wole zebys odrazu nie pakowal se w wydawanie wiekszej kasy znaim cokolwiek postanowisz. Tak jak przpelywke mozna sie naciac bo to ze ma niskie wartosci moze tez sugerowac ze masz dziurę w wezu zaraz za nią.
Podejrzewam ze faktcznie problem moze lezec w samej pompie ale badzmy ostrozni.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2012
Reputacja:
0
20-10-2012, 14:19
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-10-2012, 14:30 przez imperator27.)
dziś trochę powalczyłem i :
podmieniłem nastawnik pompy ale niestety dalej to samo czyli po przekroczeniu 100km\h łapie zmułe i wywala bład ''00550 rozpaczęcie regulacji wtryskiwacza'' diagnozowałem sprzetem Autoboss v30.
W BS grupa 000 pozycja druga kąt na jałowym skacze 47-50.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
na jalowych trzyma dobrze. ciekawe jak przy jezdzie. Bledow nie mozna brac doslownie bo nawet za tsaki stan rzeczy moze odpowiadac np awaria wtrysku sterujacego( tego z kabelkiem).
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2012
Reputacja:
0
20-10-2012, 16:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-10-2012, 16:18 przez imperator27.)
wtrysk sterujacy podmienie w poniedziałek,dzis już zbraklo mocy a raczej chęci...
mierzyłem jego rezystancje i wynosi 108 ohm więc raczej dobry ale i tak go podmienie dla pewności.
Jak to nie pomoże to jeszcze podmienie pompe wtryskową a na końcu sterownik silnika.