to lipa ze przeladowuje bo zalewne przerost formy nad trescia jest. Sztuczne dolaodwanie. Nie oproznia sie glowica ze spalin a tu wali juz powietrzem. Te turbiny na wieksza moc sie nie nadaja. Czesc goraca turbo jest za mala. Kolo czesci goracej jak sobie zerkniesz to ma dosc mala srednice czyli dlawi przpelyw spalin. Turbin ARL to juz nie ma na rynku i kosztuja po 1000 zl. turbo ASZ kosztuje 500 zl. Do tego sam garrett juz sie nie bawi w turbo VB. Jako zamiennik do ARL'a sprzedaje turbiny od ASZ czyli kupujac nowe turbo czy do asz czy do arl dostajmey to samo turbo VA. Serie przetrzyma i w arlu.
Dlatego tez dmuchniecie turbina hybrydowa 1.7 bara to nawet nie to samo co z turbiny wiekszej. Poza tym duze obroty zwiastuja ze takie turbo moze odleciec. Ile sie slyszy ze padlo turbo GTB?? Prawie wcale. Czemu?? bo nie dosc ze lepiej ulozyskowane jest to jeszcze wydajnoscia ma spory zapas.
Szkoda sie bawic w turbiny hybrydowe bo wywala sie sporo kasy a jest to turbo grzebane gdzie turbiny gtb w oryginale mozna miec za ta sama kase.
Dlatego tez dmuchniecie turbina hybrydowa 1.7 bara to nawet nie to samo co z turbiny wiekszej. Poza tym duze obroty zwiastuja ze takie turbo moze odleciec. Ile sie slyszy ze padlo turbo GTB?? Prawie wcale. Czemu?? bo nie dosc ze lepiej ulozyskowane jest to jeszcze wydajnoscia ma spory zapas.
Szkoda sie bawic w turbiny hybrydowe bo wywala sie sporo kasy a jest to turbo grzebane gdzie turbiny gtb w oryginale mozna miec za ta sama kase.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.