Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
przekaźnik 30
|
13-08-2012, 20:13
Post: #1
|
|||
|
|||
przekaźnik 30
Ludziska i Ludziki!!! Mam ogromny kłopot. Sharan 2,0 ADY. Gdy zagrzeje się przekaźnik 30 ( taki ma symbol na czole) to autko gaśnie. Wystarczy go wyjąc ostudzić i śmiga aż do nagrzania. Powiedzcie mi szanowni użytkownicy dlaczego tak się dzieje i od czego ten przekaźnik. Zaznaczyć też muszę że przekaźnik mam nowy gdyż myślałem że tamten się grzeje i rozłancza ze starości. pozdrawiam i proszę o pomoc
|
|||
Reklama
|
|||
|
13-08-2012, 23:23
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: przekaźnik 30
Nie pamiętam do czego "un" jest, ale skoro się grzeje to płynie przez niego zbyt duży prąd. Coś masz do niego podpięte i ma to spory pobór. Może jakieś zwarcie do masy? Przerywa gdy się zagrzeje bo element metalowe się wewnątrz odkształcają i otwierają obieg.
Sprawdź do czego jest i potem co na nim wisi i dlaczego żre tyle prądu. |
|||
14-08-2012, 00:02
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: przekaźnik 30
Kurcze nic nie podpinałem odkąd go mam. Zastanawiam się czy to nie będzie miało wspólnego coś ze sterownikiem. Nie macie gdzieś schematu skrzynki bezpieczników i przekaźników szukam i szukam i nie mogę odszukać w języku polskim ( choć w nie naszym też ciężko ) pomóżcie pleaseeee
|
|||
14-08-2012, 05:15
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: przekaźnik 30
z szukania w googlach wychodzi na to, że to przekaźnik pompy paliwa
http://moto.allegro.pl/przekaznik-pompy-...59529.html wymień go po prostu i już |
|||
14-08-2012, 11:33
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-08-2012 11:38 przez moherydz.)
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: przekaźnik 30
Ze schematów wynika, że w twoim przypadku jest to przekaźnik zasilający sterownik i przepływomierz. A sprawdzałeś czy nie masz skoków napięcia przy pracującym silniku? VAG-iem skanowałeś? Z drugiej strony przekaźniki zawsze się trochę grzeją. A i koniecznie sprawdź styki w kostce w której siedzi przekaźnik, może są już "przegrzane".
|
|||
14-08-2012, 13:09
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: przekaźnik 30
Witam ponownie. Dzisiaj od samego rana walczę z sharikem. Odpalił od strzału przejechałem jakieś 7-8 km padł wyjąłem przekaźnik poczekałem aż wystygnie odpalił od strzału. Tym razem jakieś 1 km znów porażka. Alee jak go zadławiło wcisnąłem sprzęgło i tak jak by dostał wstecznych obrotów. Walcząc podjechałem do domu. Wymieniłem cewkę i czujnik położenia wału tak na wszelki wypadek. Odpalił od strzału przejechałem się parę km i szedł normalnie lecz przekaźnik jest gorący. Rozebrałem kostkę w którą wpięte są przekaźniki wyczyściłem pozaciskałem nie były styki nadpalone. Aha dodatkowo obok tegoż przekaźnika est przekażnik 18 on jest chyba od wycieraczek i klimy albo samej dmuchawy. I ten też jest gorący. Nie wiem już co dalej robić. Po południu zamierzam się przejechać może dalej troszkę zobaczę co się będzie działo.
|
|||
14-08-2012, 13:12
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: przekaźnik 30
podepnij vaga i sprawdź co się dzieje, masz zamiar wszystko zmieniać na wszelki wypadek?
|
|||
14-08-2012, 13:14
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-08-2012 13:29 przez fazacool.)
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: przekaźnik 30
Aha jeśli chodzi oVAG-a to ma tylko ten Polski Vag 2,5 błędów nie ma żadnych nawet jak jest podpięty komp i auto gaśnie to nie pokazuje żadnego błędu. Tyle potrafię odczytać na tym Vagu.
Może zaciągnął bym gdzieś jakiś inny VAg lecz nie wiem czy mój interfejs go obsłuży niestety Wojci masz rację na wszelki wypadek to ciężka sprawa by była. Ale tak jak mówię Vaga mam tylko tego Polski Vag 2,5 zero błędów |
|||
14-08-2012, 13:47
Post: #9
|
|||
|
|||
RE: przekaźnik 30
jak mi świrował przekaźnik pompy to vag pokazywał jego błąd
sprawdź Polski Vag 4,9 lub vag com |
|||
14-08-2012, 16:21
Post: #10
|
|||
|
|||
RE: przekaźnik 30
Zainstalowalem vaga 4.9 ide do auta sprawdze co sie dzieje
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|