Do dogrzewacza jest jeden bezpiecznik, przeważnie to nr 12 o wartości 25 A.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
DOGRZEWACZ pomocy - Eberspächer "Webasto"
|
Do dogrzewacza jest jeden bezpiecznik, przeważnie to nr 12 o wartości 25 A.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
18-11-2016, 23:07
Wiec tak. Komp nie łączył się z podgrzewaczem... dostałem od kolegi podgrzewacz i działa wiec stwierdzam że prad dochodzi, a moj sterownik jest uwalony. Pdogrzewacz kolegi trochę przykopcil na początku ale później juz nie.dymi. Zobaczę jak będzie dalej dzięki za porady
04-12-2016, 15:21
Witam ponownie. Jak pisałem w poprzednim poście, na krótko spiętym czujniku na podszybiu podgrzewacz wystartował. Teraz jak już temperatura jest odpowiednia aby podgrzewacz sam się załączał to..... nie załącza się, węże przy podgrzewaczu robią się ciepłe, silnik się nie dogrzewa tzn płyn chłodzący nie osiąga 90 stopni, z przodu leci ciepłe ale nie jakieś mega, a przez tylne z nawiewów zimne ;/ póki co kompa nie podłączałem ;/ jakieś podpowiedzi ??
04-12-2016, 16:34
Jak chciales odpalic ten dogrzewacz to chwile wczesniej silnk pracowal kilka minut? Nawet 3-4 minuty? Jaka temp na zewnatrz?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
04-12-2016, 18:55
Witajcie, podepnę się pod wątek.
Pacjent Sharan 2.8 AYL - dogrzewacz działa jak silnik działa (mam sterowanie zegarem nad lusterkiem). Dogrzewacz nie startuje natomiast z przycisku (na 30 min) bez pracującego silnika. Próbowałem na różne sposoby - ustawiałem climatronik na szyby, nawiewy na "pół", generalnie "z palca" nie działa, podczas jazdy ok. VAG - 7M3 819 008 - HEIZG. B/D5W 0001 00668 - Supply Voltage Terminal 30 – słabe napięcie – sprawdzić kable, sprawdzić akumulator 07-00 - Signal too Low 01407 - Przerwy w wytwarzaniu płomienia Po wykasowaniu nie powróciły. O ile sam dobrze rozumiem - zacząć od akumulatora pod fotelem pasażera? Czy w ogóle to będzie działać jako postojowe? Teoretycznie po grubej lekturze forum wydaje mi się, że powinno... (04-12-2016, 16:34)wesol napisał(a): Jak chciales odpalic ten dogrzewacz to chwile wczesniej silnk pracowal kilka minut? Nawet 3-4 minuty? Jaka temp na zewnatrz? Mój stary podgrzewacz został wyjęty (nawet komp się z nim nie łączył), wrzuciliśmy drugi podgrzewacz, zwarliśmy czujnik - zajęło nam to po zgaszeniu jakieś dobre 20 minut. Odpaliliśmy, komp znalazł sterownik, podgrzewacz wystartował... trochę pokopcił i po "przepaleniu" było ok. Silnik wyłączyłem, odpiąłem kompa, podłączyłem czujnik. Poskładałem graty i do domu. W tym czasie temperatura powietrza była w granicach 10 stopni więc nie wymagałem aby coś się załączało. Obecnie przy temp. 0 nic nie załącza, wolno się nagrzewa (wcześniej też trochę mu schodziło i nie osiągał temp wody 90 stopni) z tylnych nawiewów leci zimne ;/ jutro jadę kompa podepnę
04-12-2016, 23:16
Chodzi oto ze na fisie lub klimatroniku moze wyswietlac i -2stopnie a na postoju cieplo z silnika idzie na podszybie i ogrzewa ten czujnik/wlacznik dogrzewacza. Dlatego tez trzeba autem jechac badz zmostkowac ten wlacznik termiczny na stale przynajmniej na testy.5
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
(04-12-2016, 18:55)dyzioNR1 napisał(a): Witajcie, podepnę się pod wątek. Po wymianie słabej starej bateri pod siedzeniem /60 Ah/, piec powinien normalnie odpalić z zegarka i działać na postoju. Masz dodatkową pompkę płynu pod podłogą, bo to fabryczne ogrzewanie postojowe. Ustawienia ręczne na klimatroniku nic nie dają, to dopiero sterownik ogrzewania postojowego sam otworzy klapę temperatury na maxa i rozdzieli sobie klapami powietrze na szybę około 60 % i na kabinę około 40 %, zwolni też dmuchawę na około 1,5 kreski.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
05-12-2016, 10:40
No to Bajka, tak właśnie myślałem, że to będzie problemem.
Auto dopiero kupiłem, jak z wszystkim się uporam (mini serwis po zakupie=koszty), to odezwę się w sprawie zdalnego sterowania Stefano. Czytałem, że masz. Daj mi czas tylko, muszę odpowiednio finanse rozłożyć. A pewno będą dwa akumulatory do zakupu jak znam życie. Serwis i LPG na razie dla mnie priorytetem. Czy gazownik przy ogrzewaniu postojowym powinien odpowiednio "wpiąć" się pod obieg cieczy chłodzącej, dawać mu jakieś wskazówki, żeby LPG nie miał złego wpływu na dogrzewanie i odwrotnie? Z tym chyba dobry patent będzie - jak ciecz się nagrzeje przez te 30 min, to i parownik po odpaleniu dostanie ciepełko od razu, chyba się nie mylę?
5 błędów
01492 lunctton lock out Signall too high I 4x 01410 heater over temp Signall too high Hmmm.... Po skasowaniu błędu slychac jak załącza si piec ale dziwne bo wewnątrz fis i lampki zaczynają przygasać. Z nawiewow tylnych leci zimne. Na vcds pokazuje w bloku 18 / 08 pokazuje podczas ptacy volt 13.4 , temp pieca (chyba) do 220 następna temp do 90 stopni i ostatnia temp do 69 stopni i później się wygasza. Z tego co tak kminie to chyba dodatkowa pompka wody się skończyła :/ |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|