Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Pompka cieczy nie jest sterowana przez d5wz. Generalnie tego pieca moze nie byc wcale w aucie bo go wyciagniesz a rurki zlaczysz a pompka cieczy bedzie pracowala jak dawniej. To tez bys wyczytal w tym dziale kwestia tylko checi poszukania bo bylo to pisane chyba ze 5 razy.
Ten teoj piec to jak nie ruszy teraz to nie wiesz nawet czemu czy z powodu jakiegos bledu chocby dmuchawy czy czegos innego a moze i ten sterownik juz jest dziabniet. Tak wiec z tym sterownikiem jestes jak z reka w nocniku.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 0
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
0
Wiem o tym, że ten sterownik nie mam możliwości sprawdzić kompem czy też skasować błędu. To do mnie dotarło już po wypowiedzi Stefano.
O pompkę zapytałem przy okazji.
Co do sprawdzenia to niestety nie ruszył,więc chyba wyciągnę tylko wtyczkę z tego sterownika i wymienię w tym d3wz zamiast sztukować przewód. ostatecznie i tak nie działa i nic się z nim nie zrobi w tym aucie to chociaż dawca z niego będzie.
Co do wyjęcia pieca i złączeniu przewodów to tak jeżdżę już jakiś czas. Tylko, że bez tego pieca to mi nie dogrzewa silnika na 15km... Możliwe, że termostat też. Auto mam krótko i jeszcze nie zdążyłem wszystkiego sprawdzić, a teraz bez ogrzewanego garażu to tylko płyny mogę sprawdzić.
Tak więc moja sprawa z tym D5wz obecnie jest zakończona. Poszukam sterownika i dopiero dalej będę patrzył.
Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Liczba postów: 62
Liczba wątków: 6
Dołączył: Dec 2016
Reputacja:
0
u mnie dogrzewacz zimny jak kamien na ile to jest skaplikowana konstrukcja co moglo sie zepsuc? Z tego co wiem wymiana swiecy nie jest trudna.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Dla myslacego to prosta jak budowa cepa. Trzeba zaczac od diagnostyki. Potem trzeba piec rozebrac a bywa ze nie poddaje sie tak latwo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 83
Liczba wątków: 2
Dołączył: Oct 2014
Reputacja:
0
mam mały problem z ogrzewaniem, bardzo dziwnie się zachowuje. Czasem po włączeniu zegarkiem startuje od razu, a czasem nie chce wystartować. Sprawdziłem i dostaje sygnał z zegarka na start, jak już się załączy to potrafi się po kilku minutach wyłączyć, a zdarza się że będzie pracować pół godziny i więcej??
Jakieś sugestie co sprawdzić???
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tak. Sugeruje podlaczyc pod kompa odczytac bledy bo cos bedzie albo 1409 albo cos innego. Najlepiej monitorowac temperatury zaraz po uruchomieniu pieca az do rozgrzania.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 83
Liczba wątków: 2
Dołączył: Oct 2014
Reputacja:
0
Niestety kolego ale mam przedlifta i nie mam jak go podłączyć.
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
11-01-2017, 14:44
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-01-2017, 14:47 przez mamwi.)
To znaczy że masz ogrzewanie postojowe? A jaki piec masz? Sądząc po wieku auta może przycinać ci się pompka płynu i piec się wyłącza z powodu przegrzania.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 83
Liczba wątków: 2
Dołączył: Oct 2014
Reputacja:
0
11-01-2017, 14:52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-01-2017, 14:53 przez pawcio.)
Dodam że świeca jest nowa i wentylator w piecu
Tak. Mam ogrzewanie. Piec to D4WS
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
11-01-2017, 14:56
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-01-2017, 14:58 przez mamwi.)
Ale to chodzi o pompkę, co gania płyn chłodzący. Jak kończą się szczotki, to jej działanie będzie zależało od humoru - raz działa, raz nie. Aż w końcu stanie całkiem. Jeżeli nigdy jej nie wyciągałeś, to od tego bym zaczął.
Żeby zdiagnowować coś takiego to trzeba mieć zegar modułowy albo Stefano pod ręką
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)