Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
przegrzanie. Albo pompka cieczy stoi i nie pompuje wody albo elektornika pieca dziabnieta.
Rozumiem ze to na odpalonym silniku robiles bo wskazuje na to napiecie na piecu. To 220 to temperatura z czujnika plomienia. W dieslowskich dochodzi spokojnie do 350 stopni. Drugie dwie wartosci temperatur to temperatury czieczy wchodzacej do pieca i wychodzacej. ROznice nie moga byc za duze od kilku stopni do okolo 10. Duze roznice to albo ciecz stoi albo czujniki dziabniete albo sterownik dziabniety.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 28
Liczba wątków: 0
Dołączył: Sep 2016
Reputacja:
0
05-12-2016, 22:48
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-12-2016, 23:21 przez phantom.)
Tak wszystkie wartości na odpalonym silniku. Czujnik spiety na krótko i coś próbował wiec moim zdaniem ok. Sterownik ma może rok co nie znaczy ze mógł się uszkodzić ale obstawiam ze jest ok. Pompka wody obstukalem ja i mam wrażenie ze zaczęła chodzic bo po sgaseniu było ja słychać.
Edit : teraz dojechałem do domu pompka chodziła silnik dogrzal się do 90 stopni, 3 rząd leciało ciepłe na 2 rzędzie coś dmuchało ale na pewno nie takie ciepłe jak na przodzi i 3 rzędzie. Z pod podrzewacza zaczęło śmierdzieć plastikiem :/ w dogrzewaczu jest nowy silniczek nawiewu może to on musi się przepalić ?
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
A na drugim rzedzie to z czego ma byc cieple powietrze? Tylko tu przy nigach idzie az z przedniej nagrzewnicy wiec wpierw musi tunele kanaly ogrzac zanim tam poleci cieplo. Jesli chodzi o nadmuchy na drugim rzedzie gorne to ram ciepla nie zaznasz nigdy. Pompke wody ogarnij pozadnie i wtedy zloguj dogrzewacz jak sie zagrzewa lub loguj go z obrotami na postoju stalymi 2000 ale caly czas takie obroty a jie ze sobie odpuscisz potem potrzymasz i wlaczysz logowanie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 470
Liczba wątków: 22
Dołączył: Apr 2016
Reputacja:
0
pompka wody to w 99% skończyły sie szczotki. jest na forum jak to wymienić.
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm
Liczba postów: 864
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
27
06-12-2016, 23:34
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-12-2016, 23:39 przez Stefano.)
(05-12-2016, 22:48)phantom napisał(a): ................
Z pod podrzewacza zaczęło śmierdzieć plastikiem :/ w dogrzewaczu jest nowy silniczek nawiewu może to on musi się przepalić ?
Silniczek dmuchawy nie może raczej śmierdzeć, podejżewam ze tłumik piecyka dostał dużej temperatury i się musi trochę wygrzać. A nawet jesli wcześniej długo nie pracował, to trochę poddymi.
Bo rozumię , że ten smrodek jest na zewnątrz auta? Czasami tak jest , ze rozgrzane spaliny potrafią sie cofać do srodka auta, kiedy stanie silnik dmuchawy, wtedy moze być uszkodzony sam silniczek, wentylator lub sterownik pieca.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
Liczba postów: 92
Liczba wątków: 18
Dołączył: Jul 2014
Reputacja:
1
Panowie istnieje możliwość sprawdzenia, odpalenia piecyka poza autem ?
Mam swoje D3W które chce sprzedać, lecz chciałbym pierw sprawdzić czy działa.
Liczba postów: 864
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
27
Montowałem kiedyś takie, tylko trochę droższe. Trzeba kartę SIM, podpinasz zasilanie i wychodzi z tego sygnał do centralki ogrzewania postojowego. Bardzo proste podłączenie.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Pobor pradu w stanie spoczynku tez do przyjecia.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.