10-03-2014, 01:27
Witam , mój problem to trzęsąca się kierownica .Podczas hamowania szarpie kierownica a przy dojeżdżaniu np. do świateł można wyczuć jakby miarowe / pulsacyjne hamowanie ,choć wciskam pedal jednostajnie . Problem pojawił się po wymianie łożysk w średnim warsztacie , gdy tam wróciłem spece powiedzieli mi że to tarcze hamulcowe są krzywe i do wymiany , choć na starych oryginalnych łożysk ach nie było bicia , tarcze wymieniłem po jakimś czasie . Niestety na nowych tarczach jest to samo , zmieniłem warsztat i odpowiedziałem historię jak to łożyska wybijali młotem a montaż odbywał się na zapleczu więc nie wiem jak ale młota nie było słychać . Nowy majster orzekł że pewnie pokrzywili piasty ale on ma tokarke i je sprawdzi ,więc podłem znowu na 2a łożyska i 2i kpl tarcz . Poprzednie łożyska były w słabym stanie ( 2 miesiące ) jak się okazało , podtoczone piasty i nowe łożyska + tarcze zamontowano . Niestety problem nie zniknął . Eliminując wszystkie słabe punkty wymieniłem amortyzatory przód , gumy na wachaczach ,sworzeń dolny i łączniki stabilizatora ale cały czas telepie kierownicą . Teraz jeżdżę z wyłączonym radiem i nasłuchuje , słychać jakby ABS powodował to nie równomiernie hamowanie. Słychać jakbym hamował po śniegu tylko ciszej jakby delikatniej .
Kolega ma : VAG CAN PRO + K-line (1992-2013r.) + aktualizacje http://allegro.pl/showItem2.php?item=4016881547 .
Według tego systemu nie mam błędów ,tylko czy to jest dobre urządzenie do diagnostyki ?
Możliwe że mam stary płyn , jutro go wymienię i mam wielką nadzieję że problem ustąpi , poproszę o możliwe sugestie i pomysły . Czytałem o akumulatorze , jest słaby , może to ?
Kolega ma : VAG CAN PRO + K-line (1992-2013r.) + aktualizacje http://allegro.pl/showItem2.php?item=4016881547 .
Według tego systemu nie mam błędów ,tylko czy to jest dobre urządzenie do diagnostyki ?
Możliwe że mam stary płyn , jutro go wymienię i mam wielką nadzieję że problem ustąpi , poproszę o możliwe sugestie i pomysły . Czytałem o akumulatorze , jest słaby , może to ?