05-07-2018, 20:39
Witam.
A w czym masz problem? Odnajdujesz przekaźnik/sterownik (przekaźnik z wieloma nóżkami) automatycznej skrzyni biegów lub miejsce po nim jeśli go już usunąłeś, bodajże numer 175, na ściance bocznej obudowy masz opis numerów pin-ów, Ciebie interesują pin-y 4 i 5 i w nie wpinasz czujnik biegu wstecznego, 5 to "+" z bezpiecznika, a 4 to wyjście tego "+" do światła wstecznego po zwarciu go przez czujnik, masę światło bierze z karoserii więc Cię nie interesuje.
Pozdrawiam
A w czym masz problem? Odnajdujesz przekaźnik/sterownik (przekaźnik z wieloma nóżkami) automatycznej skrzyni biegów lub miejsce po nim jeśli go już usunąłeś, bodajże numer 175, na ściance bocznej obudowy masz opis numerów pin-ów, Ciebie interesują pin-y 4 i 5 i w nie wpinasz czujnik biegu wstecznego, 5 to "+" z bezpiecznika, a 4 to wyjście tego "+" do światła wstecznego po zwarciu go przez czujnik, masę światło bierze z karoserii więc Cię nie interesuje.
Pozdrawiam