30-05-2012, 06:55
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-05-2012, 07:26 przez piotrek_1980.)
Witam. Jak w temacie. Mam zamiar zrobić sobie jeździdełko na wariacje. W związku z tym pytanie jak w temacie. Jak najprościej zrozumieć oznaczenia w tych cyfrach ? - czy chodzi o stosunek obniżenia względem tył a przód czyli 40/40 będzie równo, a 70/50 to gdzieś wyżej a gdzieś niżej?, widziałem jeszcze oznaczenia amorów 40/-(minus)40 to już całkiem czeski film. Druga sprawa to czy prawdą jest, że springi do 40 można montować do standardowych/zwykłych amorów i czy same springi mają jakiś sens. Liczę na lidera ,,w te klocki" .
Przykłady springów:
http://moto.allegro.pl/sprezyny-sportowe...12345.html
http://moto.allegro.pl/sprezyny-sportowe...12357.html
Przykłady kompletów:
http://moto.allegro.pl/zawieszenie-sport...56570.html
http://moto.allegro.pl/zawieszenie-sport...71033.html
Przykłady springów:
http://moto.allegro.pl/sprezyny-sportowe...12345.html
http://moto.allegro.pl/sprezyny-sportowe...12357.html
Przykłady kompletów:
http://moto.allegro.pl/zawieszenie-sport...56570.html
http://moto.allegro.pl/zawieszenie-sport...71033.html