Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
[matiz]
|
22-04-2012, 15:51
Post: #1
|
|||
|
|||
[matiz]
Auto zgasło i przestało odpalać.
Wymieniłem kable, poczyszczone świece i kopułka z palcem. Wymieniony filtr paliwa i potencjometr przepustnicy, wtryski sprawdzone i dają piękną mgiełkę. Auto zaczęło odpalać, ale po długim kręceniu i o jeździe nie ma mowy. Wprowadziłem auto w tryb serwisowy i ustawiłem kąt wyprzedzenia zapłonu lampą stroboskopową i nastąpiła poprawa, ale dalej nie da się jeździć, bo auto się krztusi jakby brakowało paliwa. Zaryzykowałem i wymieniłem pompę paliwa. Auto jeździ i odpala całkiem normalnie. Na wolnych obrotach chodzi jednak nierówno i potrafi zgasnąć. Jak dodam szybko gazu to gaśnie. Już sam nie wiem co to może być. Cewka? Silniczek krokowy, a może lambda? |
|||
Reklama
|
|||
|
23-04-2012, 01:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-12-2012 19:56 przez sp6qkx.)
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: [matiz]
Witam
Kiedys pomagalem znajomemu w takim aucie i co mial takie dziwne zachowania okazało się iż padł halotron po wymianie na drugi auto zaczeło pracowac bez problemu ( warto sprawdzić jak teraz wyglądaja świece i można ocenic czy je zalewa lub jest za mało paliwa - w tym drugim przypadku może oznaczać zapchany filtr lub inny problem z układem zasilania ( np zbyt mało wydajna pompka lub zapchane rurki paliwowe itp itp) Pozdrawiam .. |
|||
21-05-2012, 17:53
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: [matiz]
Dla potomnych - uszkodzony był moduł zapłonowy.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|