Witam.
Kolega "Wesol" ma rację co do tego dławika, mającego oddziaływać na szybkość roboczą docisku poprzez zmianę przekroju przepływu czyli zmianę strumienia przepływu poprzez różnicę ciśnienia w miejscu dławienia, a po ludzku, żeby sprzęgło nie "strzelało" czyli po prostu szybkość działania docisku nie jest taka sama jak szybkość wciskania/puszczania pedału sprzęgła co powoduje równomierne załączanie/rozłączanie sprzęgła, kosztem dłuższego uślizgu, jako ewentualnego źródła problemu. Jednak usterka ta częściej trapi właścicieli niektórych modeli BMW gdzie ten dławik występuje jako osobny element czyli część zamienna.
Pozdrawiam
Kolega "Wesol" ma rację co do tego dławika, mającego oddziaływać na szybkość roboczą docisku poprzez zmianę przekroju przepływu czyli zmianę strumienia przepływu poprzez różnicę ciśnienia w miejscu dławienia, a po ludzku, żeby sprzęgło nie "strzelało" czyli po prostu szybkość działania docisku nie jest taka sama jak szybkość wciskania/puszczania pedału sprzęgła co powoduje równomierne załączanie/rozłączanie sprzęgła, kosztem dłuższego uślizgu, jako ewentualnego źródła problemu. Jednak usterka ta częściej trapi właścicieli niektórych modeli BMW gdzie ten dławik występuje jako osobny element czyli część zamienna.
Pozdrawiam