Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
OIL SENSOR WORKSHOP - co to może być?
|
19-03-2012, 11:34
Post: #11
|
|||
|
|||
RE: OIL SENSOR WORKSHOP - co to może być?
Tego niestety nie wiem, ale wydaje mi się że gdzieś z tyłu silnika.
|
|||
Reklama
|
|||
|
19-03-2012, 12:56
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-03-2012 13:12 przez daneczek76.)
Post: #12
|
|||
|
|||
RE: OIL SENSOR WORKSHOP - co to może być?
tak jak pisałem jest więcej czujników oleju niż jeden załączam fotki.
Są poziomu oleju i ciśnienia abyś nie pomylił i wiedział co gdzie foto poniżej. |
|||
19-03-2012, 13:47
Post: #13
|
|||
|
|||
RE: OIL SENSOR WORKSHOP - co to może być?
To poziomu oleju, zresztą nawet VAG tak wskazał, dziękuję bardzo
|
|||
19-03-2012, 13:58
Post: #14
|
|||
|
|||
RE: OIL SENSOR WORKSHOP - co to może być?
To raczej nie pompa oleju. Ja mam A6 z silnikiem 2.0TDI, ale oznaczenia nie pamiętam - chyba BLK, lub BBL - te wadliwe z łańcuszkiem i napinaczem.
Padł mi napinacz i silnik dzwonił, całe szczęście nic się nie zerwało. Niestety koledze z silnikiem po modyfikacjach pompy - tzw. ołówkiem padło i dużo szkody narobiło. Jak leci pompa to nie ma objawów na Fis w kolorze żółtym, tylko czerwonym świeci się olejarka. Niestety w przeciwieństwie do startych konstrukcji, gdzie sygnał z czujnika ciśnienia oleju podawany był bezpośrednio na zegary, tutaj wszystko idzie przez ECU. Zanim komputer zdiagnozuje usterkę jako spadek ciśnienia oleju, to już masz przytartą turbinę, cylindry i inne cuda. Kolega popłynął na ponad 10 tysięcy. Wymiana ołówka to tylko połowa sukcesu, bo ta zębatka, w której on chodzi też się wyrabia i na początku wszystko jest ok, ale potem dobry ołówek pracuje w wyrobionej zębatce i efekty są te same. Ja u siebie przerobiłem wymianę całej pompy oleju na zmodyfikowaną konstrukcję w serwisie AZ Auto w Gdańsku. Muszę powiedzieć, że chłopaki mają głowę do tego, sprawę załatwiają w niecałe 5 godzin. Naprawa, a w zasadzie modyfikacja jest już na całe życie, bo stara pompa z całym systemem wałków wyrównujących idzie do kosza, a wstawiana jest stara dobra i sprawdzona konstrukcja. Więc jeżeli ktoś będzie Wam wciskał, że to tylko ołówek to każcie sobie pokazać tą zębatkę, w której on chodzi, bo robota może być 2 razy i kosztować bardzo duuuże pieniądze. Mi mechanicy chcieli wymieniać cały słupek za jedyne 8 tysięcy, a obleciałem i zapomniałem o sprawie za niespełna 2.500 zł. Więc można chociaż to i tak nie małe koszta. Przynajmniej śpię spokojnie. |
|||
19-03-2012, 20:52
Post: #15
|
|||
|
|||
RE: OIL SENSOR WORKSHOP - co to może być?
Na VAG-u nie było nic o ciśnieniu oleju, czasem na żółto pokaże olej, bo po prostu źle wskazuje poziom przez ten czujnik
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
AUY/ARL Blad 19463 - Camshaft position sensor i moje przeboje | guzior | 0 | 891 |
03-08-2019 22:11 Ostatni post: guzior |
|
Yaw Rate Sensor G 202 | kalamb | 9 | 3,105 |
26-01-2019 09:33 Ostatni post: pablooo4 |
|
czy to może być łożysko? | bartekb14 | 2 | 1,924 |
24-03-2014 19:55 Ostatni post: bartekb14 |
|
Co może klekotać pod spodem w okolicach sprzęgła? | kubabike | 2 | 2,431 |
10-10-2013 15:08 Ostatni post: daneczek76 |
|
Co to może być ? Powerbox ? | FILIP190 | 4 | 3,372 |
09-04-2013 19:59 Ostatni post: FILIP190 |
|
wyciek paliwa - co to może być ? | marecki_name | 4 | 3,777 |
08-09-2011 16:08 Ostatni post: Adrian1974 |