(05-02-2012, 15:54)Rakus napisał(a): Co do Stefano też znam go innych forów i jest świetnym fachowcem.
Juz wyjaśniam, no nie!!! Nie popełniłem jednak gafy!!!!
Płyn w SGA, co piszę z uporem na wszyskich forach, idzie tak:
Z silnika górna rurką pod podłogą w kierunku tylnej nagrzewnicy, z niej do pieca wejciem zewnętrzym, a podrzany płyn wychodzi z pieca tym wyjsciem przy rurce paliwowej i idzie w kierunku silnika, dolną aluminiową rurką.
Jesli ktoś nie wierzy jego problem i niech kombinuje.
Można to tez samemu bardzo prosto 'wybadać', przy sprawnej instalacji grzewaczej w aucie, poprzesz dotykanie aluminiowych rurek, np. przy pracujacym piecu. Kiedy jeszcze płyn w układzie jest jeszcze zimny, czy robi sie bardziej goraca aluminiowa rurka ta od piecyka co idzie w kierunku silnika, czy ta w kierunku tylnej nagrzenicy.
No i juz wiemy wszysko w którym kierunku jest przepychany płyn.
Pozdrowienia.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155