Może być czujnik położenia wału tyle ze zazwyczaj objawia się błędami w Vagu. Może być przybrudzony i będzie zaburzony odczyt. Jest wkręcony na jednej śrubie inbus.
Znajdziesz go po kablach, pomiędzy alternatorem a filtrem oleju masz dwie wielopinowe złączki. Zazwyczaj jest czarna i popielata, czarna jest od czujnika walka rozrządu a popielata od czujnika położenia wału.
Sprawdź czy po przekręceniu kluczyka przez piec sekund słychać wstępną pompkę paliwa w zbiorniku. Jeśli ona jest uszkodzona to mogą być podobne objawy.
Sprawdzałeś Vagiem synchronizację wałka z wałem?
Znajdziesz go po kablach, pomiędzy alternatorem a filtrem oleju masz dwie wielopinowe złączki. Zazwyczaj jest czarna i popielata, czarna jest od czujnika walka rozrządu a popielata od czujnika położenia wału.
Sprawdź czy po przekręceniu kluczyka przez piec sekund słychać wstępną pompkę paliwa w zbiorniku. Jeśli ona jest uszkodzona to mogą być podobne objawy.
Sprawdzałeś Vagiem synchronizację wałka z wałem?