Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Problem z mocą
|
14-08-2020, 17:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-08-2020 17:24 przez marcin_j23.)
Post: #1
|
|||
|
|||
Problem z mocą
Witam wszystkich. Mam problem znów z sharanem brakuje mu mocy do 2000 obrotów. Po tym idzie bez problemu.
- wymienione wytryski -regenerowana turbina (tak znam posty że źle ustawiona i moja była dobrze ustawiona - dodatkowe jakiekolwiek regulacje nie przynosiły praktycznie rezultatu) -pod ciśnienia sprawdzane -pompa wacum regenerowana -sztanga cofa się -przepływa wymieniona (po wymianie zaczął się dodatkowo dusic) -z desperacji wyciąłem już katalizator i zaślepiłem egr Mechanik już nie chce mnie znać za to auto. Zostałem więc sam 1.9 tdi AUY 115km 4motion Będę wdzięczny za pomoc. co jeszcze wyciąć albo zaslepić odrazu dodam że jestem amatorem, posiadam vag can pro ale zrobić jakieś logi nie umiem |
|||
Reklama
|
|||
|
14-08-2020, 18:57
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: Problem z mocą
Ja tego auta jak byś mi je przywiózł też bym nie tknął za żadne pieniądze. Wszystko wymieniasz a nadal nie wiesz czy słusznie i nikt nie wie czy na dobre.
Wszystko co wymieniłeś do sprawdzenia. Jeśli nie chcesz to auto albo spal albo wjedź nim do Odry. |
|||
14-08-2020, 20:54
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-08-2020 22:52 przez wesol.)
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: Problem z mocą
mam drugiego sharana 2001 rok 2.0 PB+LPG wymieniłem połosie i chodzi i chodzi 460 na szafie i dalej wszystko ok a z tym nie wiem co mądrego zrobić
Problem jest taki że łącznie z blacharką włozylem w niego już z 10 tys w ciągu roku (jeszcze dwumas po drodze) liczyłem że jak porobie wszystko to będzie służyć a tutaj niespodzianka. |
|||
14-08-2020, 22:54
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: Problem z mocą
Jeśli reszta tak sumiennie zrobiona to ja bym wyciągał turbo. Albo źle wyregulowana sztanga albo ten wirnik ciężko chodzi w korpusie jak to bywa po regeneracji.
|
|||
14-08-2020, 23:00
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: Problem z mocą
Po za tym Wesoł czytam często to forum i praktycznie zawsze spotykam się z twoją wypowiedzią szczerze liczyłem właśnie na twoje sugestie... szkoda mi to spalić bo Unia zabrania a do Wisły mam bliżej jak do Odry więc może dam mu jeszcze szanse szkoda mi tak zakopać temat i z tym żyć ponieważ poświeciłem mnóstwo czasu, zaangażowania i pieniedzy i tak szczerze to dwuch pierwszych najbardziej mi szkoda... Chciałem mieć niezawodne auto do kempingu i wyjazdów z corcia... A mam co mam
|
|||
15-08-2020, 07:31
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: Problem z mocą
Źle się za to zabrałeś. Wymieniasz a nie wiesz czy bylo zawalone. Gdzie byli coś regenerowane i na jakich częściach nie podajesz. Jeśli ci ktoś zrobił turbo jak mówię na ciężkich kołach albo osadził tak że ma już opór duży to jak ma wstawać to turbo? No i gdzie są logi?
|
|||
16-08-2020, 13:24
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: Problem z mocą
Na pierwszy rzut oka, to przy takich problemach myśl biegnie do turbiny, ale...
[1] Piszesz, że nie ma cugu poniżej 2000 obr. - ale na biegu pierwszym, czy szóstym? Bo można sobie jechać leniwie nawet poniżej 2000 na 6., ale do przyspieszenia trzeba wtedy jednak zredukować. W niektórych sytuacjach cugu nie ma i nie będzie... [2] Masz drugiego z silnikiem benzynowym - więc stawiam pytanie, czy nie przekładasz przyzwyczajeń i oczekiwań z jednego samochodu na drugi? [3] Myśl wraca do turbiny - sprawdziłbym. U mnie czyszczenie wypada mniej-więcej co 60 tyś.km i na razie - dzięki temu, że reaguję przy pierwszych objawach - na razie wystarcza czyszczenie. Nie było jeszcze żadnej wymiany, ani regeneracji, a jest już nalatane ponad 320 tyś.km. [4] Jak już będziesz miał tę turbinę zrobioną na 100% cacy, to zadbaj o to, aby silnik miał okazję pracować w pełnym zakresie obrotów. Mimo że diesel, to też czasem oczekuje przegonienia (obroty, niekoniecznie prędkość). |
|||
16-08-2020, 13:43
Post: #8
|
|||
|
|||
RE: Problem z mocą
Słuszna uwaga Waldziu. Dlatego logi dyn są zawsze pomocne. Mimo zapiętego 6 biegu to nawet z pedałem gazu w podłodze auto owszem będzie się przy tych obrotach dajmy na to 1700 leniwie przyspieszać i nie będzie czuć mocy to jednak doładowanie może już wynosić np 1900 mbar na MAP sensorze. Czyli dajmy na to zapinając bieg 4 czy nawet 3 to od 1600 obr czy 1700 też będzie doładowanie 1900 mbar ale auto będzie znacznie energiczniej przyspieszać.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
problem z odpalaniem | sarkrz | 10 | 303 |
21-04-2024 15:03 Ostatni post: sarkrz |
|
Problem z Skrzynią Automatyczną | Shazam | 1 | 163 |
20-01-2024 20:22 Ostatni post: Łukasz12502 |
|
problem z pierwszym rozruchem | bastti | 5 | 898 |
06-06-2023 09:46 Ostatni post: bastti |
|
sharan 1.9 ayu problem z biegami | Piteros1 | 12 | 1,905 |
13-05-2023 17:24 Ostatni post: buba |
|
Sharan 1.9 TDI 115KM - problem z redukcją | Kokuselo | 4 | 1,184 |
05-04-2022 10:15 Ostatni post: Stefano |
|
1.9tdi AUY problem z mocą na niskich obrotach | Kubawyrwal | 5 | 1,708 |
17-10-2021 10:01 Ostatni post: kalamb |
|
Układ chłodzenia - problem | Gawel9 | 6 | 5,485 |
16-05-2021 00:46 Ostatni post: Piter1028 |
|
Problem z odpaleniem silnika | wladcaszerszeni | 1 | 1,120 |
06-06-2020 08:53 Ostatni post: wesol |
|
Problem z sharanem AFN | motocykle_123 | 9 | 2,339 |
07-05-2020 21:19 Ostatni post: wesz82 |
|
Sharan 1.9 AUY 2002 problem ze skrzynią EHH | samuraj489@gmail.com | 12 | 4,812 |
30-12-2019 11:39 Ostatni post: wesol |