Ocena wątku:
sygnalizacja esp
21-08-2020, 12:33
Post: #11
RE: sygnalizacja esp
Witam! Uzupełniam informacje: koronka lewego przodu w jednym miejscu oraz czujnik ABS ma ślady lekkiego otarcia, po analizie bloków ABS z jazdy na tempomacie autostradą czujnik lewy przód ma sporadyczne skoki prędkości 134 138 przy podstawowym wskazie 136 (Odcinek ok 40km 45 przypadków) (prawy przód 136 oba tylne 135). Co ciekawe położenie kierownicy przy jeździe na wprost pokazuje nie 0 lecz +1,49. Mech. który ustawiał zbieżność po wymianie łożyska w tym kole mówi że taka jest tolerancja. I tu moje wątpliwości:
1.czy mech. ma rację i tak może być czy wyzerować (zaadoptować) czujnik położenia kierownicy? Jak to zrobić?
2. co robić z koronką i czujnikiem? Czy w miejscu otarcia można koronkę lekko "puknąć" ?
Reklama

21-08-2020, 13:22
Post: #12
RE: sygnalizacja esp
Wpisz sobie w necie adaptacja czujnika G85
21-08-2020, 14:22
Post: #13
RE: sygnalizacja esp
Koronka to element z NASA z dokładnością do tysięcznych milimetra. Nawet jest częścią wymienną. Normalnie zabijałem i nabijalem takie koronki. Tam pół milimetra nie robi problemu póki nie ociera o czujnik. Zrób adaptację vcds. Jest opis chyba na necie już wszędzie na wszystkich forach prawue, YT i nawet na ross tech.



3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
24-08-2020, 07:45
Post: #14
RE: sygnalizacja esp
Witam! Po wyczyszczeniu pól koronki z rdzy jest OK. Dziękuje za sugestie.




Skocz do:


Kontakt | Forum - VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra - warsztat, porady, forum, galeria, pomoc, ogłoszenia | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Oklejanie samochodów - Agencja reklamy Starachowice - marecki.name