05-08-2020, 09:24
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-08-2020, 09:27 przez Tomek Westfalia.)
(04-08-2020, 18:39)wesol napisał(a): Pompa w baku nie ma nic do tego. Problem na 90 procent leży w podkładkach ogniowych i oringach na pompowtryskach.
Dwa miesiące temu wymieniałem pompowtryski a co za tym idzie oringi i podkładki po tej wymianie palił od strzała. Oringi raczej wykluczam ponieważ co prawda sporadyczny ale jednak ten problem występował już wcześniej na poprzednich pompkach. Zdarzało się to raz na kilka tygodni a od kilku dni każde poranne uruchomienia wymaga ok 20 sek kręcenia rozrusznikiem.
(04-08-2020, 19:47)waski78 napisał(a): Powiedz mnie tylko czy to mniej-więcej tak wygląda jak u mnie jakieś 3 lata temu?
https://youtu.be/98hTJewB5yI
Auto zachowuje się praktycznie tak samo jak Twój. Czyli u Ciebie problemem była pompa tandemowa ? Pompę wymieniałem jakieś 2 lata temu ale zakładałem wtedy używkę po poprzednia ciekła.