Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chiptuning 1.9 TDI 115KM - gdzie wykonać?
#11
Generalnie różnice na hamowniach to zazwyczaj że 2-3 konie. Czyli wynik raczej dość miarodajny. Zrobienie programu dla takiego TDI to większość dobrych tunerów robi nawet o 4 w nocy z zamkniętymi oczami. Pomiar na hamowni to tylko wynik pracy bo czasem trafi się jednostka bardziej oporna a czasem fajnie reagująca. Jeśli np mamy do czynienia z silnikiem ASZ i na garrett'cie to można ustawiać doładowanie na np 2440 mbar. A to czy po podlaniu paliwem do tego tak by nie było czarnej chmury wyjdzie 139 koni czy 143 konie to mało istotne.
Hamownia skrzyni nie zniszczy. To nie maszyna która zatrzymuje silnik do zera. To maszyna mierząca przyspieszenie w określonych warunkach. Więcej obciążeń zrobisz zapinając przyczepkę do auta.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#12
(25-10-2018, 07:12)cyba napisał(a): No widzisz... może to kwestia mojego zaufania? Ja nie potrzebuję mieć wykresu z hamowni i podniecania się nim - i tak każda hamownia pokazuje inaczej i nie wiadomo, która jest "najprawdziwsza". Chciałem uzyskać określony efekt i go uzyskałem.

PS. Podzwoń troszkę po tych tuningach - nie chcą hamować automatów, tylko jeden w okolicach W-wy chciał to zrobić. Ja tam wolałem swojego nie hamować aby jednym takim zabiegiem nie przybliżyć znacznie terminu wizyty u Speca od skrzyń (mam już trochę przelotu na niej).

Wlasnie nie kumam czemu nie można automatow hamować w czym problem co to za teorie co oni wam wkladaja do tych glow hehehe co sie niby mam tam uszkodzić podczas hamowania ? ja mam na mojej skrzyni już nalatane 460 tys a softa robilem przy 370 .. tez automat ….

Powiedz czy do skrzyni tez ci nowy soft wgrali czy niewiesz czy tylko sterownik silnika
Odpowiedz
#13
koledzy chcę podnieść trochę moc w swoim AUY , akurat przez 4 msc jestem w Koszalinie i znalazłem firmę w Słupsku Pit Stop Motor Sport , czy ktoś coś wie na temat tej firmy ?? koszt 700 zł z hamownią , koszta dobre
poczytałem w necie i w tej firmie było 2 wspólników i sie rozdzielili i mają 2 osobne firmy , i teraz do którego jechać HuhHuhHuhHuh
Odpowiedz
#14
ok odpowiem sobie samBig GrinBig Grin , wczoraj zmienili mi mape w M4 PERFORMANCE Koszalin , hamownia przed pokazała 106km , po zmianie oprogramowania 139 km, wszystko niby fajnie ale to nie to co oczekiwałem do końca , jak regenerowałem kilka msc temu turbiną w v-tec w Łowiczu to mi powiedział że vacum pompa nie daję rady już na wyższych obrotach , muszę ją zmienić , czy ma ktoś do sprzedania taką pompę ? tylko sprawdzoną żeby trzymała swoje parametry , czy lepiej kupić nową czy regenerowaną ?
przed robotą miałem 266niutków teraz 347 , też szału nie ma
jeszcze tylko dodam że zależało mi żeby auto nie dymiło bo przed czipem kompletnie nie dymiło , miałem już naprawdę dużo diesli w życiu i to naprawdę nie kopciło prawie wcale
Odpowiedz
#15
ale jakiego wyniku sie spodziewales? dkoro mowisz ze malo. ja na turbinie od holfa asz czyli gt1749va zrobilem 160 koni i 360 Nm by to tez bylo nie wyśrubowane a bezpieczne na lata. na seryjnej turbinie auy czyli gt1749v to wynik rozsadny, normakny to 140 koni i jakies 340-350 Nm.

a w lowiczu Jacek to powiedzial ze czrsc paliwowa jest licha czy czesc ribiaca próżnię w tej pompie tandem. albo moze inaczej. jakie robi podcisnienie pompa vaq i jakie cisnienie paliwa robi sekcja paliwowa?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#16
chodzi o cisnienie czy podciśnienie z pompy wacum że za małe , mówił że na wysokich obrotach turbina sobie nie radzi bo za małe jest ciśnienie z pompy vacum , zresztą tam gdzie mi czipowali auto też to samo powiedział , muszę zmienić tą pompe
Odpowiedz




#17
to hamulce tez masz liche w sensie wspomaganie hamulca, serwo?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#18
no właśnie hamulce działają jak najbardziej poprawnie , nie wiem o co chodzi tylko powtarzam po Jacku z Łowicza i po tej firmie od czipa
Odpowiedz
#19
po mojemu to skoro masz hamulce okej i jedno wdepniecie nie niweluje wspomagania serwa to albo wezyki masz spękane albo n75 jakis dziabniety. krociec w tej pompie vaq masz luzny czy poprawiałeś go juz?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#20
sorki że się nie odzywałem, ale miałem problem z netem , nie sprawdzałem nic jutro może wreszcie znajdę chwilę żeby popatrzyć , a do tego króćca to jest dostep żebym go sprawdził ? N75 chyba jest ok bo Jacek z Łowicza podobno po regeneracji testował auto i mówił że tylko z vacum jest coś nie tak
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Thumbs Down Różnica osprzętu 1.9 asz (130km) i 1.9 auy (115km) Chmielu 11 5,117 19-10-2019, 06:56
Ostatni post: Chmielu
  Wirus Wołomin i okolice gdzie ??? zdroyek 10 5,058 11-03-2019, 14:54
Ostatni post: wesol
  Chiptuning 1.9 TDI 115KM -Kraków. miniu2000 0 1,275 05-11-2018, 19:40
Ostatni post: miniu2000
Star VW Sharan 1.9TDi 115KM AUY + ARL Turbo + Chip piotto0 17 36,780 05-04-2017, 10:51
Ostatni post: wesol
Wink Chiptuning 1.9tdi 115HP AUY 2cztery11 11 6,768 28-03-2017, 22:37
Ostatni post: wesol
  Więcej mocy VW T5 1.9 AXC Chiptuning Remap Soft Artur677 4 2,236 15-03-2016, 23:23
Ostatni post: Artur677
  Chiptuning w Szczecinie gdzie i jak?? lysy-karll 13 20,216 26-02-2016, 13:24
Ostatni post: darex
Star Gdzie najlepiej zawirusować SHARANA ? rafik114 99 67,222 06-04-2015, 16:28
Ostatni post: wesol
  Ford Galaxy 1.9 AUY po chiptuning + turbina ARL. Duke258 26 24,029 29-11-2014, 12:32
Ostatni post: ndru
Smile ChipTuning przy 200tys.? trusrasa 4 3,791 07-02-2014, 17:44
Ostatni post: wesol

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości