14-03-2018, 22:40
I na to sie nastawilem. Powiedz mi tylko czym to moge polerowac. Papier jaka gradacja.
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
VW Sharan 1.9 TDI AUY
Brzęczy przy obrotach
|
14-03-2018, 22:40
I na to sie nastawilem. Powiedz mi tylko czym to moge polerowac. Papier jaka gradacja.
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
14-03-2018, 23:58
Jak już ktoś nie ma czasu wyjąć turbo a ma problem z zapieczonym sterowanie turbo to jedynie można rozruszać geometrię .
PabloLG Papier wodny 600 będzie ok. Oczywiście pucujemy na mokro. Pozdro
15-03-2018, 07:45
Po rozebraniu turbo poprostu usuwamy co się da szczotka druciana potem na stole kładę kawał arkusza papieru ściernego np 250 i jadę z łopatkami. Tak samo w środku muszli pierścień albo wyciągamy i też na stole go szlifujemy. Jak grube są nierówności to papier 150 i dalej 250. Lusterka tam nie musi być bo po tygodniu jazdy i tak go tam nie będzie. Niekiedy jak się rozbierze turbo to cały mechanizm zmiennej czyli pierścień przesuwny i wieniec z łopatkami to są zrównane jakby ktoś zaszlachtował. Czyli usuwamy ten syf konkretny a to że tam jakieś drobineczki są to nie ma znaczenia. Wiem że na necie amatorka to czyści do białego ale tym sposobem to wierzcie mi że sprawę nawet można pogorszyć. Wszystkie te elementy najlepiej wyczyścić szczotka druciana na wiertarkę/szlifierce.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
15-03-2018, 14:07
No w swieta sie biore :p. Przy okazji podmianka polosi na uzywke i zmiana tarcz z klockami.
No ogolnie to mialem w planach szczote na wiertarke i jazda. Gorzej jak wyciagne turbo a tam zgon.
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
Tak Szczota na wiertarkę. Też mam że trzy takie na wiertarkę i dwie na kątówke . Cenie Cenie sobie te narzędzia. Cały pierścień geo też można wrzucić do naczynia z benzyną. Ona dobrze rozpuszcza sądzę. Skoro turbo potrafi dobrze przeładować to znaczy że jest jeszcze okej i raczej żyć będzie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
15-03-2018, 17:39
Tylko fajnie jak się odkręcą śrubki co trzymają wieniec z kierowniczkami Ja woziłem muszlę to warsztatu, bo wszystkie trzy się urwały
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
15-03-2018, 19:32
To juz wiem co i jak. A kolega mnie pocieszyl :p hehe.
Oby sie nie urwaly
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
15-03-2018, 20:45
To trzeba też troche znać jak odkręcać by to ryzyko zmniejszyć. Ale są sposoby i sprzęty które pozwalają na odkręcenie bez bulu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
15-03-2018, 20:50
Panowie ale jaka pewność że te brzęczenie w okolicach obrotów 1500-2000 to zabrudzona turbina? Czy ktoś miał już taki przypadek?
15-03-2018, 21:01
Zabetonowana turbina nie będzie brzęczeć. A w tym przedziale to zaledwie zaczyna się budzić.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|