Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Brzęczy przy obrotach
#11
I na to sie nastawilem. Powiedz mi tylko czym to moge polerowac. Papier jaka gradacja.
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
Odpowiedz




#12
Jak już ktoś nie ma czasu wyjąć turbo a ma problem z zapieczonym sterowanie turbo to jedynie można rozruszać geometrię .
PabloLG Papier wodny 600 będzie ok. Oczywiście pucujemy na mokro. Pozdro
Odpowiedz
#13
Po rozebraniu turbo poprostu usuwamy co się da szczotka druciana potem na stole kładę kawał arkusza papieru ściernego np 250 i jadę z łopatkami. Tak samo w środku muszli pierścień albo wyciągamy i też na stole go szlifujemy. Jak grube są nierówności to papier 150 i dalej 250. Lusterka tam nie musi być bo po tygodniu jazdy i tak go tam nie będzie. Niekiedy jak się rozbierze turbo to cały mechanizm zmiennej czyli pierścień przesuwny i wieniec z łopatkami to są zrównane jakby ktoś zaszlachtował. Czyli usuwamy ten syf konkretny a to że tam jakieś drobineczki są to nie ma znaczenia. Wiem że na necie amatorka to czyści do białego ale tym sposobem to wierzcie mi że sprawę nawet można pogorszyć. Wszystkie te elementy najlepiej wyczyścić szczotka druciana na wiertarkę/szlifierce.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#14
No w swieta sie biore :p. Przy okazji podmianka polosi na uzywke i zmiana tarcz z klockami.

No ogolnie to mialem w planach szczote na wiertarke i jazda.
Gorzej jak wyciagne turbo a tam zgon.
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
Odpowiedz
#15
Tak Szczota na wiertarkę. Też mam że trzy takie na wiertarkę i dwie na kątówke . Cenie Cenie sobie te narzędzia. Cały pierścień geo też można wrzucić do naczynia z benzyną. Ona dobrze rozpuszcza sądzę. Skoro turbo potrafi dobrze przeładować to znaczy że jest jeszcze okej i raczej żyć będzie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#16
Tylko fajnie jak się odkręcą śrubki co trzymają wieniec z kierowniczkami Dodgy Ja woziłem muszlę to warsztatu, bo wszystkie trzy się urwały
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Odpowiedz




#17
To juz wiem co i jak. A kolega mnie pocieszyl :p hehe.
Oby sie nie urwaly Smile
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
Odpowiedz
#18
To trzeba też troche znać jak odkręcać by to ryzyko zmniejszyć. Ale są sposoby i sprzęty które pozwalają na odkręcenie bez bulu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#19
Panowie ale jaka pewność że te brzęczenie w okolicach obrotów 1500-2000 to zabrudzona turbina? Czy ktoś miał już taki przypadek?
Odpowiedz
#20
Zabetonowana turbina nie będzie brzęczeć. A w tym przedziale to zaledwie zaczyna się budzić.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  hałas przy obrotach 1600-1800 tylko podczas jazdy dramburg 58 18,647 12-04-2023, 08:26
Ostatni post: adamsaba1
  Gaśnie na wolnych obrotach po dłuższej jedzie z prędkością 90-100 km/h Tomek Westfalia 1 520 25-07-2022, 10:35
Ostatni post: Stefano
  AJM - Głośna praca/burczenie przy obciazeniu AndrewGAA 5 1,620 02-01-2022, 18:21
Ostatni post: AndrewGAA
  Pulsacyjne przyśpieszanie przy 2k obrotów smithpl 5 1,701 22-11-2021, 11:17
Ostatni post: krokodyl901
Video 1.9tdi AUY problem z mocą na niskich obrotach Kubawyrwal 5 1,731 17-10-2021, 10:01
Ostatni post: kalamb
Sad 1.9 TDI nierówna praca silnika/drgania na wolnych obrotach sand21 136 47,586 13-06-2021, 14:40
Ostatni post: agaikarol
  Alhambra 1999 1,9 TDI 90KM piszczenie przy skręcie Leinad777 8 2,454 28-05-2020, 15:12
Ostatni post: rafal4610
  Problem - Wyje sprzęgło przy 1500obr.min na 5 biegu trzewik 2 1,361 23-05-2020, 22:51
Ostatni post: trzewik
  Przy doładowaniu metaliczny świst wiciogda 1 1,173 31-05-2019, 13:02
Ostatni post: krokodyl901
  TDI - niebieski dymek przy odpalaniu/po dłuższym psotoju itp. sgaVAN 58 21,616 06-03-2019, 22:12
Ostatni post: wojtego

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości