Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zmiana zwykłej kierownicy na multifunkcje, a taśma airbag.
#5
Tak to wygląda u mnie:

[Obrazek: qe5TBvW.jpg]

[Obrazek: 6GDyAWq.jpg]

[Obrazek: X2MZDwa.jpg]

moduł to:

Adres 16: Koło kierownicy (J527) Plik etykiet: 5K0-953-569.clb
Oznaczenie elementu SW: 5K0 953 569 H HW: 5K0 953 569 H
Komponent: LENKS.MODUL 014 0140
Weryfikacja: --X01--- Numer seryjny: 20110502100450
Kodowanie: 5180040000
Kod serwisu: WSC 22799 133 89492
Zbiór danych ASAM: EV_VW360SteerWheelUDS A03004
ROD: EV_VW360SteerWheelUDS.rod
VCID: 3D700168AC71AFA9C2-8068

z tego co wyczytałem to pod H tempomat powinien ruszyć, ale co do multi, to nie jestem pewny.

Manetka tempomatu już w domu (plastiki także), zostaje zakup kierownicy i wsadzenie wszystkiego za jednym zamachem.

Na czym polega przerobienie istniejącej wiązki airbag? Dodanie pinów do obsługi multi? Gdzie znajdę tą wtyczkę od multi?

EDIT:

Z tego co widzę, mój sterownik obsługuje wszystko i jest highline.

EDIT 2:

Jak na podstawie tabeli z rosstech dobrać taśmę?
Odpowiedz




Wiadomości w tym wątku
RE: Zmiana zwykłej kierownicy na multifunkcje, a taśma airbag. - przez szczyku - 17-01-2018, 00:16

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Błąd Airbag dave1985 0 274 06-11-2022, 13:52
Ostatni post: dave1985
  Nie działa funkcja w kierownicy dsg świeci poduszka dyzio884 6 1,784 25-11-2021, 18:15
Ostatni post: johan666666
  Zmiana w MFD rozpoznawianie znaków krupnik 8 1,763 11-09-2020, 10:03
Ostatni post: krupnik

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości