Tak to wygląda u mnie:
moduł to:
Adres 16: Koło kierownicy (J527) Plik etykiet: 5K0-953-569.clb
Oznaczenie elementu SW: 5K0 953 569 H HW: 5K0 953 569 H
Komponent: LENKS.MODUL 014 0140
Weryfikacja: --X01--- Numer seryjny: 20110502100450
Kodowanie: 5180040000
Kod serwisu: WSC 22799 133 89492
Zbiór danych ASAM: EV_VW360SteerWheelUDS A03004
ROD: EV_VW360SteerWheelUDS.rod
VCID: 3D700168AC71AFA9C2-8068
z tego co wyczytałem to pod H tempomat powinien ruszyć, ale co do multi, to nie jestem pewny.
Manetka tempomatu już w domu (plastiki także), zostaje zakup kierownicy i wsadzenie wszystkiego za jednym zamachem.
Na czym polega przerobienie istniejącej wiązki airbag? Dodanie pinów do obsługi multi? Gdzie znajdę tą wtyczkę od multi?
EDIT:
Z tego co widzę, mój sterownik obsługuje wszystko i jest highline.
EDIT 2:
Jak na podstawie tabeli z rosstech dobrać taśmę?
moduł to:
Adres 16: Koło kierownicy (J527) Plik etykiet: 5K0-953-569.clb
Oznaczenie elementu SW: 5K0 953 569 H HW: 5K0 953 569 H
Komponent: LENKS.MODUL 014 0140
Weryfikacja: --X01--- Numer seryjny: 20110502100450
Kodowanie: 5180040000
Kod serwisu: WSC 22799 133 89492
Zbiór danych ASAM: EV_VW360SteerWheelUDS A03004
ROD: EV_VW360SteerWheelUDS.rod
VCID: 3D700168AC71AFA9C2-8068
z tego co wyczytałem to pod H tempomat powinien ruszyć, ale co do multi, to nie jestem pewny.
Manetka tempomatu już w domu (plastiki także), zostaje zakup kierownicy i wsadzenie wszystkiego za jednym zamachem.
Na czym polega przerobienie istniejącej wiązki airbag? Dodanie pinów do obsługi multi? Gdzie znajdę tą wtyczkę od multi?
EDIT:
Z tego co widzę, mój sterownik obsługuje wszystko i jest highline.
EDIT 2:
Jak na podstawie tabeli z rosstech dobrać taśmę?