02-04-2018, 11:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-04-2018, 11:25 przez mustang727.)
Panowie na tych drugich pompkach vmax na rownym ~160. Taka predkosc to ma ANU 90km a nie AUY.....Juz mi rece opadaja z tym autem... gdzie ta moc ....i to spalanie
Witam . Tylko u mnie ten dpf jest suchy, nie ma zadnych czujnikow i nie pobiera nic do wypalania. Dokladnie to jest HJS DPF-01 wstawiony w miejsce oryginalnego kata. Tak jak mi wesol podpowiadal popuszczalem flansze ta od turbo i roznicy praktycznie nie bylo żadnej.
Sprawdze to sprezanie, mam nadzieje ze to faktycznie to UPG. Pozdrawiam.
(01-04-2018, 20:23)tolus24 napisał(a): Witam.
Teoretycznie i często praktycznie za gruba uszczelka czyli mniejsze ciśnienie sprężania może dawać takie objawy, bo auto nie ma mocy a Ty cały czas dusisz gaz do podłogi, silnik dostaje więcej paliwa, a mocy i tak brakuje więc nie zaszkodzi sprawdzić ciśnienia sprężania z wykręconymi wszystkimi świecami żarowymi, zrobić też próbę olejową. Co do lania wtrysków to generalnie ciężko to stwierdzić po korektach. Tak jak wesol zauważył u Cibie jest dołożony dpf i tu rodzą się dwa problemy ale w miarę łatwe do sprawdzenia, po pierwsze w vag-u sprawdzić jak często następuje wypalanie, bo może przy Twoich krótkich trasach albo uszkodzonym czujniku próbuje robić to za często i dlatego tyle paliwa Ci pali, a po drugie, dodatkowo może masz zapchany dpf.
Pozdrawiam
Witam . Tylko u mnie ten dpf jest suchy, nie ma zadnych czujnikow i nie pobiera nic do wypalania. Dokladnie to jest HJS DPF-01 wstawiony w miejsce oryginalnego kata. Tak jak mi wesol podpowiadal popuszczalem flansze ta od turbo i roznicy praktycznie nie bylo żadnej.
Sprawdze to sprezanie, mam nadzieje ze to faktycznie to UPG. Pozdrawiam.