Liczba postów: 12
Liczba wątków: 2
Dołączył: Feb 2018
Reputacja:
0
27-05-2018, 18:18
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-05-2018, 13:40 przez Czerwony.)
Kolego mam podobnie co u ciebie wyszło? Tez robiłem 2 razy test na UPG i nic nie wykazało.
<wklejone z innego postu tego samego autora:>
Mam problem odnośnie wyrzucania płynu chłodniczego przez zaworek w zbiorniku wyrównawczym.
Wyrzucanie płynu powstaje jak jadę na wyższych obrotach. Zrobiłem już dwie kontrole UPG i nic nie wykazało. Wymieniłem termostat i korek w zbiorniczku wyrównawczym.
Jak jeżdżę pwiedzmy do 2 500 obr. to nic się nie dzieje płynu nie ubywa jak tylko depnę mocniej to wyrzuca przez korek.
Co to może być Panowie?
Sharan 2001r. 1.9TDI 115KM AUY
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
To przypadłość sga poliftowych z TDI. To wie większość kumatych mechaników. Tak mi kiedyś powiedział Rób w tune up. Ale jak wolisz się łudzić to proszę bardzo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 100
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2015
Reputacja:
0
Witam ja powiem z mojego podwórka jak to wygląda u mnie tak w "dwóch zdaniach" ani w oleju nie było płynu, ani w płynie nie było oleju czyściutko jak w jednym tak i w drugim, robiłem tez test co2 nic nie wyszło. silnik pracował fajnie na postoju mógł stać nawet godzinę nawet jakbyś mu butował dwa, dwa i pół tysiąca obrotów .Nic się nie działo. Wystarczy że pojechałem przez miasto, wcześniej zdarzało się tylko na obwodnicach 100,120 bez pałowania zbędnego, później coraz częściej robiło to w mieście przy zwykłe jeździe chodzi o to że samochód musi czuć obciążenie pracy . Wymieniłem termostat, pompkę elektryczną obiegową, korek zbiorniczka wyrownawczego, odpowietrzalem 10 razy wyszło co wyszło tak jak mi polecał mechanik były przedmuchy na pierwszym albo na czwartym cylindrze nie znam się dokładnie na tym ale na tym pierwszym był największy przedmuch do układu chłodzenia na każdym kolejnym było minimalnie mniej to w sumie dawało wyrzucanie płynu praktycznie prawie 0,7 litra wchodziłodo zb. Glowica sprawdzona ,zrobiona ,uszczelka wymieniona od dwóch lat cisza i spokój nie zaglądam do zbiorniczka Przynajmniej tak często jak wtedy. Sprawdzałem dodatkowo ten cieniutki wężyk powrotu do zbiorniczka czy na tym przewężeniu na tym dlawiku nie jest zatkany, bo kiedyś ktoś pisał że mu się to zatkało też wyrzucał płyn jak odetkał wszystko wróciło do normy jednak to nie było to Ale warto było sprawdzić.
Pozdrawiam.
Tyle ode mnie .
Sharan 4motion AUY 115HP
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Dokładnie kolego. W większości przypadków między garami 1 i 2. Olej nie musi się mieszać bo nie jest powiedziane że uszczelka puściła między tymi dwoma kanałami. Tu w tych silnikach puszcza między komora spalania a kanałem wodnym. Oczewiscie że pompuje spaliny w układ bo ciśnienie spalin jest dość duże a większe pod obciążeniem bo wali przecież dużo ropy do spalenia i ciśnienie jest wtedy mega. To już pisze od tyłu lat.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 12
Liczba wątków: 2
Dołączył: Feb 2018
Reputacja:
0
Jeżeli pompuje spaliny w układ to dlaczego test tego nie wykazuje?
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Bo testy są do luftu. Poza tym to weź zaciagnij bardzo mocno ręczny dodaj gazu na 2500 obr i wtedy popuszczaj sprzęgło by prawie silnik nie zdechł ale gazu nie odpuszczaj. Wtedy ten test zrób a nie na jałowych gdzie paluwat na tłoki podawane jest tyle co nic. Ciśnienie na tłokach są większe im większe obciążenie silnika.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.