Witam.
Teoretycznie i często praktycznie za gruba uszczelka czyli mniejsze ciśnienie sprężania może dawać takie objawy, bo auto nie ma mocy a Ty cały czas dusisz gaz do podłogi, silnik dostaje więcej paliwa, a mocy i tak brakuje więc nie zaszkodzi sprawdzić ciśnienia sprężania z wykręconymi wszystkimi świecami żarowymi, zrobić też próbę olejową. Co do lania wtrysków to generalnie ciężko to stwierdzić po korektach. Tak jak wesol zauważył u Cibie jest dołożony dpf i tu rodzą się dwa problemy ale w miarę łatwe do sprawdzenia, po pierwsze w vag-u sprawdzić jak często następuje wypalanie, bo może przy Twoich krótkich trasach albo uszkodzonym czujniku próbuje robić to za często i dlatego tyle paliwa Ci pali, a po drugie, dodatkowo może masz zapchany dpf.
Pozdrawiam
Teoretycznie i często praktycznie za gruba uszczelka czyli mniejsze ciśnienie sprężania może dawać takie objawy, bo auto nie ma mocy a Ty cały czas dusisz gaz do podłogi, silnik dostaje więcej paliwa, a mocy i tak brakuje więc nie zaszkodzi sprawdzić ciśnienia sprężania z wykręconymi wszystkimi świecami żarowymi, zrobić też próbę olejową. Co do lania wtrysków to generalnie ciężko to stwierdzić po korektach. Tak jak wesol zauważył u Cibie jest dołożony dpf i tu rodzą się dwa problemy ale w miarę łatwe do sprawdzenia, po pierwsze w vag-u sprawdzić jak często następuje wypalanie, bo może przy Twoich krótkich trasach albo uszkodzonym czujniku próbuje robić to za często i dlatego tyle paliwa Ci pali, a po drugie, dodatkowo może masz zapchany dpf.
Pozdrawiam