Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AUY Pęknięty tłok
#51
Wszystkie 4szt 038130073AK
Odpowiedz




#52
(11-02-2018, 22:43)mustang727 napisał(a): Wszystkie 4szt 038130073AK

i takie powinny siedzieć
Odpowiedz
#53
Jeśli ktoś coś wcześniej nie namieszał np z grubością uszczelki pod głowicą to faktycznie moze problem leżeć w pompkach. Ewentualnie może mieszać też ten układ DPF. Może tamować wydech znacznie. Zapodaj loga dyn z przeplywki i doładowania.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#54
Dynamiczne:

Grupa 003:
http://log.malonetuning.com/chart/227490...OmJ8KPAAAA

Grupa 008:
http://log.malonetuning.com/chart/227492...KUTMKTAAAA

Grupa 011:
http://log.malonetuning.com/chart/227493...wo8AAAA%3D


Statyczne:

Grupa 013:
http://log.malonetuning.com/chart/227494...OrRl9DAAAA


Grupa 023:
http://log.malonetuning.com/chart/227495...lXsAAAA%3D
Odpowiedz
#55
Brak zastrzeżeń. Jest tylko możliwość taka że gdzieś gubisz poprostu paliwo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#56
Witam ponownie. Wymienilem 3 szt. Pompek tam gdzie byly popekane tloki. Poszarpywanie ustalo na wolnych ale alabama dalej pali jak smok (trasa okolo 11L/100) no i rozpedza sie jak walec powyzej 120km/h czyli raczej ten brak mocy to nie wina pompowtryskow?? Czy za gruba uszczelka pod glowa by tak mocno wplywala na brak mocy i duze spalanie?

Ps. Korekce wtryskow po wymianie.
1. Gar ideal 0 lub czasami bardzo minimalnie na -
2.gar -0.14 (pompka ze starego zestawu)
3.gar -0.26
4.gar +0.40

Bipy bardzo ladne na 3 garach po okolo 20 tylko czwarty ma ~35-40

Czy ta druga pompka gdyby lala to by wyszlo cos na korekcjach?


I tak OT macie jakis patent na EGRa zeby z niego nie cieklo jak ze swini? Napierdziela z tych dziurek pod ufo i mam caly silnich z tylu w oleju :/
Odpowiedz




#57
Witam.

Teoretycznie i często praktycznie za gruba uszczelka czyli mniejsze ciśnienie sprężania może dawać takie objawy, bo auto nie ma mocy a Ty cały czas dusisz gaz do podłogi, silnik dostaje więcej paliwa, a mocy i tak brakuje więc nie zaszkodzi sprawdzić ciśnienia sprężania z wykręconymi wszystkimi świecami żarowymi, zrobić też próbę olejową. Co do lania wtrysków to generalnie ciężko to stwierdzić po korektach. Tak jak wesol zauważył u Cibie jest dołożony dpf i tu rodzą się dwa problemy ale w miarę łatwe do sprawdzenia, po pierwsze w vag-u sprawdzić jak często następuje wypalanie, bo może przy Twoich krótkich trasach albo uszkodzonym czujniku próbuje robić to za często i dlatego tyle paliwa Ci pali, a po drugie, dodatkowo może masz zapchany dpf.

Pozdrawiam
Odpowiedz
#58
Panowie na tych drugich pompkach vmax na rownym ~160. Taka predkosc to ma ANU 90km a nie AUY.....Juz mi rece opadaja z tym autem... gdzie ta moc ....i to spalanie
(01-04-2018, 20:23)tolus24 napisał(a): Witam.

Teoretycznie i często praktycznie za gruba uszczelka czyli mniejsze ciśnienie sprężania może dawać takie objawy, bo auto nie ma mocy a Ty cały czas dusisz gaz do podłogi, silnik dostaje więcej paliwa, a mocy i tak brakuje więc nie zaszkodzi sprawdzić ciśnienia sprężania z wykręconymi wszystkimi świecami żarowymi, zrobić też próbę olejową. Co do lania wtrysków to generalnie ciężko to stwierdzić po korektach. Tak jak wesol zauważył u Cibie jest dołożony dpf i tu rodzą się dwa problemy ale w miarę łatwe do sprawdzenia, po pierwsze w vag-u sprawdzić jak często następuje wypalanie, bo może przy Twoich krótkich trasach albo uszkodzonym czujniku próbuje robić to za często i dlatego tyle paliwa Ci pali, a po drugie, dodatkowo może masz zapchany dpf.

Pozdrawiam

Witam . Tylko u mnie ten dpf jest suchy, nie ma zadnych czujnikow i nie pobiera nic do wypalania. Dokladnie to jest HJS DPF-01 wstawiony w miejsce oryginalnego kata. Tak jak mi wesol podpowiadal popuszczalem flansze ta od turbo i roznicy praktycznie nie bylo żadnej.

Sprawdze to sprezanie, mam nadzieje ze to faktycznie to UPG. Pozdrawiam.
Odpowiedz
#59
Już to pisałem w tym wątku nie dojdziesz ładu z tym silnikiem jeszcze nasłuchasz się dziesiątek rad i propozycji jak i ja kiedyś.Wymienia się słupek na inny,dobry używany i po problemie.Nie wszystkie silniki niestety są ,,remontowalne''.
Odpowiedz
#60
(02-04-2018, 11:17)mustang727 napisał(a): Panowie na tych drugich pompkach vmax na rownym ~160. Taka predkosc to ma ANU 90km a nie AUY.....Juz mi rece opadaja z tym autem... gdzie ta moc ....i to spalanie
(01-04-2018, 20:23)tolus24 napisał(a): Witam.

Teoretycznie i często praktycznie za gruba uszczelka czyli mniejsze ciśnienie sprężania może dawać takie objawy, bo auto nie ma mocy a Ty cały czas dusisz gaz do podłogi, silnik dostaje więcej paliwa, a mocy i tak brakuje więc nie zaszkodzi sprawdzić ciśnienia sprężania z wykręconymi wszystkimi świecami żarowymi, zrobić też próbę olejową. Co do lania wtrysków to generalnie ciężko to stwierdzić po korektach. Tak jak wesol zauważył u Cibie jest dołożony dpf i tu rodzą się dwa problemy ale w miarę łatwe do sprawdzenia, po pierwsze w vag-u sprawdzić jak często następuje wypalanie, bo może przy Twoich krótkich trasach albo uszkodzonym czujniku próbuje robić to za często i dlatego tyle paliwa Ci pali, a po drugie, dodatkowo może masz zapchany dpf.

Pozdrawiam

Witam . Tylko u mnie ten dpf jest suchy, nie ma zadnych czujnikow i nie pobiera nic do wypalania. Dokladnie to jest HJS DPF-01 wstawiony w miejsce oryginalnego kata. Tak jak mi wesol podpowiadal popuszczalem flansze ta od turbo i roznicy praktycznie nie bylo żadnej.

Sprawdze to sprezanie, mam nadzieje ze to faktycznie to UPG. Pozdrawiam.

Witam.

Aha, czyli masz tak zwany kombajn, katalizator razem z filtrem cząstek stałych, modny w Niemczech aby uzyskać nalepkę umożliwiającą wjazd do centrum miast, czyli faktycznie nie będzie on brał paliwa do wypalania. A tak z ciekawości ciśnienia na tandemie były sprawdzane?

Pozdrawiam
(02-04-2018, 12:00)stefanello napisał(a): Już to pisałem w tym wątku nie dojdziesz ładu z tym silnikiem jeszcze nasłuchasz się dziesiątek rad i propozycji jak i ja kiedyś.Wymienia się słupek na inny,dobry używany i po problemie.Nie wszystkie silniki niestety są ,,remontowalne''.

Witam.

To nie jest rozwiązanie w każdym przypadku, bo jeśli problem będzie leżał w osprzęcie to co, kto mu zwróci wyrzucone w błoto pieniądze za drugi słupek i zmarnowany czas, poza tym po co było by tworzyć fora i się na nie zapisywać jeśli jedyną radą jaka byś uzyskiwał, to wymienić na nowe/inne, niestety ktoś musi się poświęcić aby rozwiązać jakiś/dany problem aby się następnie tym podzielić Wink.

Pozdrawiam
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Pęknięty wąż od turbiny gdzie szukać? Dawid2542 11 5,455 04-03-2015, 16:45
Ostatni post: piwek86
Photo AUY - pęknięty zawór Bogos 18 10,305 02-05-2014, 12:03
Ostatni post: DDiablo

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości