16-09-2017, 18:25
Jesli oringi walniete to pod obciazeniem beda na 200% szalec korekcje.
Tloki radze w komplecie wymieniac z racji takiej ze one sa fabrycznie dobierane do takiego samego wystawania z bloku oraz to ze musza tyle samo wazyc. Setki razy to powtarzam ale widac ludzie wiedza lepiej. Kiedys na forum mastersa Marek opisywal modyfikacje auta swojego a rozebral go do rosolu. Tloki sie wazy do jednej wagi potem korby do jednej wagi potem zaklada korby na tloki i wtedy dowaza tez do rownej wagi. Po tym po zalozeniu tlokow w bloku i walu na korby sprawdza sie wystawanie tlokow z glowicy by ustalic jaka mamy zastosowac uszczelke czy z jednym karbem czy z dwoma czy trzema. Na tlokach jest informacja fabryczna czy to nominaly czy juz szlify.
Tloki radze w komplecie wymieniac z racji takiej ze one sa fabrycznie dobierane do takiego samego wystawania z bloku oraz to ze musza tyle samo wazyc. Setki razy to powtarzam ale widac ludzie wiedza lepiej. Kiedys na forum mastersa Marek opisywal modyfikacje auta swojego a rozebral go do rosolu. Tloki sie wazy do jednej wagi potem korby do jednej wagi potem zaklada korby na tloki i wtedy dowaza tez do rownej wagi. Po tym po zalozeniu tlokow w bloku i walu na korby sprawdza sie wystawanie tlokow z glowicy by ustalic jaka mamy zastosowac uszczelke czy z jednym karbem czy z dwoma czy trzema. Na tlokach jest informacja fabryczna czy to nominaly czy juz szlify.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.