17-08-2017, 13:46
Zawsze staram sie aby było to 0 lub lekko na -0.5. Są różne historie że np. na 0 mu nie chodzi dobrze,duże zużycie paliwa,głośna praca itp itp. Nie wiem co to może nazwać jako bajki ale ja nigdy z tym się nie zderzyłem także zalecam Tobie również te 0 do -0.5 i bedzie fajnie dla z ciebie i silnika. To ze teraz lepiej jedzie to z racji tego ustawienia -2,2.
Trochę nie jarzę tej Twojej teorii. Chciałeś zrobić synchronizacje na kluczu dynanometrycznym ?? Przecie zawsze sie na fasolkach ustawia. Napinacz masz hydrauliczny czy już zwykły????
Trochę nie jarzę tej Twojej teorii. Chciałeś zrobić synchronizacje na kluczu dynanometrycznym ?? Przecie zawsze sie na fasolkach ustawia. Napinacz masz hydrauliczny czy już zwykły????
(17-08-2017, 10:36)mustang727 napisał(a): Wsumie troche napinacz za mocno ciut dowalilem bo nie mialem malego dynanometra zeby skrecic na 20nm. A jak nie to i tak ustawie synchro na fasolkach.