Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AUY Pęknięty tłok
#61
Panowie wywalilem dpf-01 dla pewności i wstawilem narazie w jego miejsce sama rure. Przy odpaleniu jak silnik zimny to troszeczke kopci na siwo dopuki sie troche nie rozgrzeje, jak sie rozgrzeje to nawet baczka nie pusci. Dpf nie zapchany wiec nie ma wplywu na osiagi auta.

Ale zmierzam do czegos innego, pewien mechanior podpowiedzial mi zeby sprawdzic czy nikt nie grzebal kiedys w mapie silnika bo moze jest lipny program i dladego ALA tak zlopie i slabo jedzie powyzej 120.
Dla pewnosci zmienilem kodowanie ecu z 00002(manual)na 00001(automat).
Odpalam i......troche sie zmartwilem bo zaczol na wolnych strasznie dymic na siwo jakby paliwa nie spalal calego. Zauwazylem tez, ze wkoncu obroty spadly do 860 a nie 904 jak na manualu. Pojechalem go przegonic na trasie. Oto co wyszlo: auto z dolu ciagnie troszke mulascie ale zdecydowanie poprawil sie górny zakres obrotow.

I wlasnie sie tak zastanawiam czy zaden helmut nie maczal paluchow w mapie, moze cos zmieniali ze wzgledu na tego dpfa dolozonego? bo nawet jak przejade 500km trase to obroty na jalowym stoja rowno 904rpm.

Co o tym sadzicie?
Odpowiedz




#62
Panowie sprawa rozwiazana. Ktos kiedys wgral jakiegos smiecia do ECU, mapa byla spoerdzielona tak ze wtryski podawaly zle paliwo. Teraz mapa z chipsem na ~140-150KM bezdymnie. Przyjemnosc z jazdy nieporownywalna, na 5 mozna smialo wyprzedzac z bananem na twarzy Smile . A i spalanie spadlo na trasie z 10 na 6.8 Wink a w miescie z 14 na 8.5 do 10 w zaleznosci id stylu jazdy Smile)
Odpowiedz
#63
Witam.

No to sprawa się w końcu wyjaśniła, tylko dziwne, że jak go kupiłeś i przed awarią jeździł normalnie, jak napisałeś w pierwszym poście i nawet vag-iem go sprawdzałeś, a po złożeniu silnika do kupy nagle się sterownik wysypał.

Pozdrawiam

Odpowiedz
#64
Może ktoś albo wrzucił sterownik np od asz albo sam wsad od asz. Różnica w map sensorach powoduje że będzie właśnie dziwnie szedł. Nie wspomnę o braku dopasowania pompek bo ster asz na pompkach auy będzie też Lipnie chodził, spalanie itp.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#65
Sterownik oryginal od AUY koncowka LQ, tak wiec raczej wsad. Koles mi mowil ze bylo wgrane dobrym sprzetem ale jakis paproch a nie pozadna mapa
Odpowiedz
#66
Jakim sprzętem to nie istotne. Czy wgrany cały wsad czy tylko część. Na praktycznie każdy sterownik możesz zapodac zawartość dowolną.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#67
Panowie tak wyglądają moje logi na tej nowej mapie

gr011 http://vaglogger.apphb.com/log/5b15b029ff760f488474443a
gr003 http://vaglogger.apphb.com/log/5b15b03bff760f488474443b
gr008 http://vaglogger.apphb.com/log/5b15b043ff760f488474443c

Co o tym sądzicie?? Turbo wstaje raczej ok??

Zastanawiam się nad kupnem suszarki od ASZ/ARL bo moja już troszkę olej puszcza w dolot. Co byście bardziej polecili??
Odpowiedz
#68
Turbo mocno przeladowuje. Nie słucha się. Albo geo się klinuje albo gruszka zatarta albo n75 szwankuje. Zapewne geo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Pęknięty wąż od turbiny gdzie szukać? Dawid2542 11 5,441 04-03-2015, 16:45
Ostatni post: piwek86
Photo AUY - pęknięty zawór Bogos 18 10,277 02-05-2014, 12:03
Ostatni post: DDiablo

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości