Witam.
Cały czas masz problem z pompowtryskami/wokół nich, mimo że tolerancja jest teoretycznie -2.8 do +2.8, to tak naprawdę przy granicznych wartościach, a tak jest u Ciebie, to tak naprawdę "padaka". Sprawdź tak jak radzi kolega Wesol oznaczenia wszystkich pompek, dodatkowo ciśnienie sprężania i synchronizację rozrządu, rozumiem że wiązka jest sprawdzona, bo to są najważniejsze rzeczy mogące "zniekształcić" wynik pracy pompek, jeżeli teoretycznie one powinny być sprawne, a wynik jest zły. A wystarczyło się zastosować do rad i najpierw je zamienić miejscami i zrobić log-i i już byśmy byli krok dalej .
A tak na marginesie, kiedy w końcu ludzie nauczą się w Polsce, że nie jeździ się po "znachorach" tylko dlatego, że jest taniej tylko jeździ do specjalistów, jesteś kolego z Kwidzyna, w Gdańsku masz firmę Tune-up, jedziesz płacisz i masz 100% diagnozę, która może się okazać całkiem inna, niż teraz wynika, bo co innego jest stawianie diagnozy przez internet, a co innego jak się ma auto przed sobą, czasami jeden szczegół kieruje na inne tory.
Pozdrawiam
Cały czas masz problem z pompowtryskami/wokół nich, mimo że tolerancja jest teoretycznie -2.8 do +2.8, to tak naprawdę przy granicznych wartościach, a tak jest u Ciebie, to tak naprawdę "padaka". Sprawdź tak jak radzi kolega Wesol oznaczenia wszystkich pompek, dodatkowo ciśnienie sprężania i synchronizację rozrządu, rozumiem że wiązka jest sprawdzona, bo to są najważniejsze rzeczy mogące "zniekształcić" wynik pracy pompek, jeżeli teoretycznie one powinny być sprawne, a wynik jest zły. A wystarczyło się zastosować do rad i najpierw je zamienić miejscami i zrobić log-i i już byśmy byli krok dalej .
A tak na marginesie, kiedy w końcu ludzie nauczą się w Polsce, że nie jeździ się po "znachorach" tylko dlatego, że jest taniej tylko jeździ do specjalistów, jesteś kolego z Kwidzyna, w Gdańsku masz firmę Tune-up, jedziesz płacisz i masz 100% diagnozę, która może się okazać całkiem inna, niż teraz wynika, bo co innego jest stawianie diagnozy przez internet, a co innego jak się ma auto przed sobą, czasami jeden szczegół kieruje na inne tory.
Pozdrawiam