Analiza AUY poproszę - Wersja do druku +- Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA (http://www.vw-sharan.pl/forum) +-- Dział: DZIAŁ TECHNICZNY (/forumdisplay.php?fid=6) +--- Dział: Diagnostyka VAG (/forumdisplay.php?fid=14) +---- Dział: Analizy logów (/forumdisplay.php?fid=15) +---- Wątek: Analiza AUY poproszę (/showthread.php?tid=10416) |
Analiza AUY poproszę - kapec - 23-04-2017 17:57 Proszę doświadczonych kolegów o rzucenie okiem i wypowiedzenie się na temat moich logów http://vaglog.pl/log-011_013_001_7FG47TB.html http://vaglog.pl/log-011_013_001_y9N5u.html RE: Analiza AUY poproszę - wesol - 23-04-2017 18:14 Masakra na pompowtryskach jakas i tak wstepnie to pewnie turbo skiepszczpne bo pewnie po regeneracji jakiejs. RE: Analiza AUY poproszę - kapec - 23-04-2017 18:48 Pompka 1 poza zakresem, wiem, że do roboty. Trzecią też od razu robić? W turbinie ostatnio czyszczona była geometria, bo się przycinała. Jak mu wcisnę but w podłogę, to w zakresie plus minus 3000 obrotów ma tak, jakby ktoś na ułamek sekundy odcinał moc, takie 2-3 bujnięcia i potem ciągnie juz w miarę normalnie. Wina turbiny? Jakiegoś sterowania? Czy może tych pompek? RE: Analiza AUY poproszę - buba - 23-04-2017 18:51 Nie łapie ci tryby awaryjnego? Do sprawdzenia na pewno geo w turbo i połączenia na pompkach. Edit; A luzu nie było dużego w turbinie bo skoro geo czyszczone a ciśnie tak słabo to już jak nie rozjechana turbina to albo grucha albo wężyk podcisnienia może. A bipy jakie na pompkach? RE: Analiza AUY poproszę - kapec - 23-04-2017 19:06 Tryb awaryjny łapał przed czyszczeniem geo. Luz lekki miała, ale w ocenie gości co się niby znają do przeżycia. Grucha działa, wężyki popatrzę. Turbinę bym może i dał do roboty gdzieś. Macie jakieś sprawdzone miejsca? Czy tylko wymiana na nową (ponad 2 tysie pln)? Jak sprawdzić bipy? Bo jestem w temacie kompletnie zielony To raz jeszcze, tym razem z bipami, raz statyczny, 2 razy dynamiczny http://vaglog.pl/log-023_013_011_A43x8YX.html http://vaglog.pl/log-023_013_011_AUjGFzP.html http://vaglog.pl/log-023_013_011_G4P6PXB.html i same bipy http://vaglog.pl/log-023_82HIXL8.html Pierwszych parę sekund jest na obrotach 3000, potem luz, potem trochę zwiekszałem. RE: Analiza AUY poproszę - tolus24 - 23-04-2017 20:11 Witam. Kolega Wesol już Ci napisał co jest "grane", dalsze log-owanie i dywagacje, bez konkretnych czynności, są zbyteczne. Najpierw zrób porządek z pompowtryskiwaczami, możesz zacząć od zamiany ich miejscami i ponownej regulacji i sławetnego "dogięcia styków", i sprawdzenia całej wiązki i jej połączenia ze sterownikiem silnika -ciągłość/rezystancję/zwarcia i ponownie zrobić log-i, dodać tylko gr. 018., to Cię nic nie będzie kosztowało na czas testu, bo potem wiadomo nowe oringi/podkładki itp., jeśli zrobisz sam. Prawdopodobnie i tak się skończy na ich regeneracji no ale ... . Potem dopiero zajmij się turbiną, bo bez sprawnych pompek turbiną nie ma się co zajmować. Pozdrawiam RE: Analiza AUY poproszę - kapec - 10-05-2017 19:37 Sytuacja się skomplikowała. Mechanik podmienił, w sensie założył swoje, podobno pewne 100%, wtryski 1 i 2. Teraz logi przedstawiają się następująco http://vaglog.pl/log-011_013_018_NvDBZ.html http://vaglog.pl/log-011_013_018_NmfHj3.html Ki czort? Gdzie szukać problemu? RE: Analiza AUY poproszę - wesol - 10-05-2017 20:05 Jakie oznaczenia na tych pompkach sa tych twoich i na tych od tego mechanika? RE: Analiza AUY poproszę - tolus24 - 10-05-2017 21:07 Witam. Cały czas masz problem z pompowtryskami/wokół nich, mimo że tolerancja jest teoretycznie -2.8 do +2.8, to tak naprawdę przy granicznych wartościach, a tak jest u Ciebie, to tak naprawdę "padaka". Sprawdź tak jak radzi kolega Wesol oznaczenia wszystkich pompek, dodatkowo ciśnienie sprężania i synchronizację rozrządu, rozumiem że wiązka jest sprawdzona, bo to są najważniejsze rzeczy mogące "zniekształcić" wynik pracy pompek, jeżeli teoretycznie one powinny być sprawne, a wynik jest zły. A wystarczyło się zastosować do rad i najpierw je zamienić miejscami i zrobić log-i i już byśmy byli krok dalej . A tak na marginesie, kiedy w końcu ludzie nauczą się w Polsce, że nie jeździ się po "znachorach" tylko dlatego, że jest taniej tylko jeździ do specjalistów, jesteś kolego z Kwidzyna, w Gdańsku masz firmę Tune-up, jedziesz płacisz i masz 100% diagnozę, która może się okazać całkiem inna, niż teraz wynika, bo co innego jest stawianie diagnozy przez internet, a co innego jak się ma auto przed sobą, czasami jeden szczegół kieruje na inne tory. Pozdrawiam RE: Analiza AUY poproszę - wesol - 10-05-2017 21:33 Albo pompki jakies inne albo problem z kompresja na tych dwoch pierwszych garach. |