23-04-2017, 20:11
Witam.
Kolega Wesol już Ci napisał co jest "grane", dalsze log-owanie i dywagacje, bez konkretnych czynności, są zbyteczne. Najpierw zrób porządek z pompowtryskiwaczami, możesz zacząć od zamiany ich miejscami i ponownej regulacji i sławetnego "dogięcia styków", i sprawdzenia całej wiązki i jej połączenia ze sterownikiem silnika -ciągłość/rezystancję/zwarcia i ponownie zrobić log-i, dodać tylko gr. 018., to Cię nic nie będzie kosztowało na czas testu, bo potem wiadomo nowe oringi/podkładki itp., jeśli zrobisz sam. Prawdopodobnie i tak się skończy na ich regeneracji no ale ... . Potem dopiero zajmij się turbiną, bo bez sprawnych pompek turbiną nie ma się co zajmować.
Pozdrawiam
Kolega Wesol już Ci napisał co jest "grane", dalsze log-owanie i dywagacje, bez konkretnych czynności, są zbyteczne. Najpierw zrób porządek z pompowtryskiwaczami, możesz zacząć od zamiany ich miejscami i ponownej regulacji i sławetnego "dogięcia styków", i sprawdzenia całej wiązki i jej połączenia ze sterownikiem silnika -ciągłość/rezystancję/zwarcia i ponownie zrobić log-i, dodać tylko gr. 018., to Cię nic nie będzie kosztowało na czas testu, bo potem wiadomo nowe oringi/podkładki itp., jeśli zrobisz sam. Prawdopodobnie i tak się skończy na ich regeneracji no ale ... . Potem dopiero zajmij się turbiną, bo bez sprawnych pompek turbiną nie ma się co zajmować.
Pozdrawiam