Witam.
No i gratulacje, a ten pin, co masz probówkę wpiętą na zdjęciu, to pin1 sterownika silnika i jest to "+" po zapłonie czyli ten sam "+" co do sterowania cewki przekaźnika pompy paliwa tyle, że przez inny bezpiecznik, natomiast z tego pin-u sterownika silnika nie jest zasilany bezpośrednio przekaźnik pompy paliwa, żeby była jasność, jeżeli miałeś tam przejście po naprawie, to znaczy, że reszta linii jest nie przerwana. Ładnie masz instalację rozbebeszoną , teraz widzisz ile czasami trzeba się na męczyć, żeby taki pierdół znaleźć, a ludzie wiecznie mają pretensje, że elektrycy tyle pieniędzy biorą za znalezienie i polutowanie paru kabelków, bo nie widzą ile to pracy kosztuje.
Pozdrawiam
No i gratulacje, a ten pin, co masz probówkę wpiętą na zdjęciu, to pin1 sterownika silnika i jest to "+" po zapłonie czyli ten sam "+" co do sterowania cewki przekaźnika pompy paliwa tyle, że przez inny bezpiecznik, natomiast z tego pin-u sterownika silnika nie jest zasilany bezpośrednio przekaźnik pompy paliwa, żeby była jasność, jeżeli miałeś tam przejście po naprawie, to znaczy, że reszta linii jest nie przerwana. Ładnie masz instalację rozbebeszoną , teraz widzisz ile czasami trzeba się na męczyć, żeby taki pierdół znaleźć, a ludzie wiecznie mają pretensje, że elektrycy tyle pieniędzy biorą za znalezienie i polutowanie paru kabelków, bo nie widzą ile to pracy kosztuje.
Pozdrawiam