Własnie sugeruję się tym co rozbierałem i moja rolka wewnątrz wyglądała dokładnie tak jak ta na zdjęciu , być może budowa się różni w zależności od producenta części
jak w przypadku dwumasy z reni i VAG a
Może coś w tym jest że jadąc szybciej krócej pracuje silnik i to spalanie trzeba by pomniejszyć o jakąś wartość
Jednak trudno mi uwierzyć że szybka jazda jest jazdą ekonomiczną
W tygodniu zagłębie się w to w praktyce i porobię notatki
(z ciekawości nie żeby na siłę komuś coś udowodnić)
Nie chcę się specjalnie spierać , ale fajnie jest sobie podyskutować nie ma się co
piszę o rzeczach które kiedyś przysporzyły mi problemów
nie twierdzę że wszystkie części są tak samo zbudowane a nie zawsze miałem VAG-a
zdjęcia są tylko przykładem - budowa może być inna ale zasada działania podobna
Nie jestem mechanikiem ani nie mam zamiaru robić doktoratu z mechaniki na bazie internetu
Piszę rzeczy które kiedyś miałem w rękach bądź zaobserwowałem w praktyce nie po to by się mądrzyć, nie uważam się za guru motoryzacyjnego
Forum jest po to aby się czegoś dowiedzieć i dlatego tu jestem lubię wiedzieć co siedzi w moim aucie
Może kolega pomoże w zmaganiach z piszczącym paskiem z którym nie mogę sobie poradzić pozdrawiam
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread.php?tid=9993
jak w przypadku dwumasy z reni i VAG a
Może coś w tym jest że jadąc szybciej krócej pracuje silnik i to spalanie trzeba by pomniejszyć o jakąś wartość
Jednak trudno mi uwierzyć że szybka jazda jest jazdą ekonomiczną
W tygodniu zagłębie się w to w praktyce i porobię notatki
(z ciekawości nie żeby na siłę komuś coś udowodnić)
Nie chcę się specjalnie spierać , ale fajnie jest sobie podyskutować nie ma się co
piszę o rzeczach które kiedyś przysporzyły mi problemów
nie twierdzę że wszystkie części są tak samo zbudowane a nie zawsze miałem VAG-a
zdjęcia są tylko przykładem - budowa może być inna ale zasada działania podobna
Nie jestem mechanikiem ani nie mam zamiaru robić doktoratu z mechaniki na bazie internetu
Piszę rzeczy które kiedyś miałem w rękach bądź zaobserwowałem w praktyce nie po to by się mądrzyć, nie uważam się za guru motoryzacyjnego
Forum jest po to aby się czegoś dowiedzieć i dlatego tu jestem lubię wiedzieć co siedzi w moim aucie
Może kolega pomoże w zmaganiach z piszczącym paskiem z którym nie mogę sobie poradzić pozdrawiam
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread.php?tid=9993