Jeśli VAG wyświetla błąd przekaźnika świec żarowych to raczej oczywiste ze trzeba się zając owym przekaźnikiem (bodajże nr 109) najlepiej go wymienić. Nie jest to zbytnio kosztowne a przynajmniej pozwoli wyeliminować element w "łańcuchu" gdyby okazało się ze to nie wszystko.
miałem to samo, okazało sie ze uszkodzony byl włącznik świateł stopu pod pedałem hamulca, pomimo tego ze wszystkie swiatla dzialaly, koszt jakieś 25zli roboty 5min
(01-12-2016, 20:44)gueniu26 napisał(a): miałem to samo, okazało sie ze uszkodzony byl włącznik świateł stopu pod pedałem hamulca, pomimo tego ze wszystkie swiatla dzialaly, koszt jakieś 25zli roboty 5min
29-04-2018, 22:04 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-04-2018, 22:07 przez buli3miasto.)
Brakuje mocy. Po odpaleniu strasznie muli. Po przegazowaniu powyżej 2tys obr. lepiej ale tak jakby dalej brakowało turbo.
Wymieniony czujnik temperatury w dolocie od intercoolera bez zmian.
Dzisiaj na postoju z włączonym silnikiem zaczęła mruga kontrolka świec żarowych. Po ok 20 km jazdy przestała.
Błędy poniżej
A ktoś zadał sobie trud, żeby sprawdzić instalację, nie bo po co , pin1 czujnika to sygnał "+" na 64pin sterownika silnika, pin2 czujnika to wspólna masa z całą masą innych czujników/urządzeń wychodząca z 33pin-u sterownika silnika. Zawsze sprawdza się najpierw instalację, potem sam czujnik i dopiero na końcu podejmuje się decyzję o jego wymianie.
Sprawdzić kabloteke bo sypie błędami od zaworu na pompie n109 tzw stop odcinającego paliwo jak i też od przeplywki i czujnika temperatury powietrza. Zapewne kabloteka gdzieś przetarta, pokaleczona ewentualnie zimne luty w sterowniku.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.