Liczba postów: 37
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
Jeżeli chodzi o ponowne domykanie zamków w razie awarii któregoś to owszem w golfie/octavi będzie ponawiać próbę domknięcia po każdym zatrzymaniu ( tu sterowane jest to przez moduł komfortu), sharan ma moduł centralnej elektryki który po odryglowaniu np w celu wypuszczenia pasażerów już zamków ponownie nie rygluje.
Co do uruchomienia tej funkcji instrukcja dotyczy aut po lifcie 2000r posiadających moduł centralnej elektryki i da się je programować tylko kablem rs-232 i dosowym programem VDS-PRO, jeżeli się nie mylę w starszych rocznikach funkcje te są realizowane po przez moduł komfortu jak w golfie czy octavi (tu wystarczy zwykły vag i kabelek usb)
Liczba postów: 585
Liczba wątków: 14
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
1
Tak, ale chyba sga od 98 roku miały też bsi, więc może u nich też da radę to zrobić?
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
bsi jest raczej czym innym. Generalnie ja zawsze porównuje przedliftowe sga fo dolfa 3 a poliftowe do golfa 4. Elektrka sterowanie szybami, zamkiem czy klima itd jest podobnie realizowana jak w tych golfach.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 617
Liczba wątków: 36
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
3
Wybacz wesol, ale co nas interesują Golfy? Większość europejskich aut zmieniła elektrykę na przełomie wieków.
Liczba postów: 272
Liczba wątków: 2
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
1
akurat wesoł doał dobre porównanie bo vcds-em w golfie 3 nic nie zrobisz więc polifty mają już dosyć rozbudowaną magistralę i tam można się pobawić.
wesoł w golfie 4 uruchamiałem ryglowanie drzwi po przekroczeniu 15km/h więc teoretycznie w naszych też powinno się dać. kwestia ryglowania to u mnie działało tak że ryglowało po przekroczeniu 15 a otwierało po zgaszeniu auta, chyba że manualnie otwierałem lub przyciskiem.
mariockr to kodowanie sprawdzałeś na polifcie czym rs232 czy próbowałeś też vcds-em??
był Sharan 2.8 lpg 4x4 2001
jest rrrumsterrr
do pracy jumper
Liczba postów: 585
Liczba wątków: 14
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
1
Odblokowują się po wyjęciu kluczyka, nie po zgaszeniu silnika. Przynajmniej u mnie tak jest.
Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce
Liczba postów: 272
Liczba wątków: 2
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
1
oo dokładnie tak jak piszesz po wyjęciu kluczyka
był Sharan 2.8 lpg 4x4 2001
jest rrrumsterrr
do pracy jumper
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 3
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
0
Problem rozwiązany. Moduł komfortu posiada bezpiecznik ktory jest nad listwa bezpieczników.