08-05-2014, 20:38
Witam od jakiego modelu mogę podpasować wałek z grupy PD
Wałek rozrządu
|
08-05-2014, 20:38
Witam od jakiego modelu mogę podpasować wałek z grupy PD
08-05-2014, 23:25
Głowica u szlifierza dzwonił i mówił że coś nie tak z nią. Jutro odbieram głowicę to dowiem sie coś więcej.
10-05-2014, 19:33
No i faktycznie wałek na dwóch krzywka wytarty. Trzeba szukać inny no i popychacze.
10-05-2014, 20:38
Olej nie ma nic do tego bo w swoich już w takim razie powinienem mieć po dwa walki. Silniki tfi są robione w pl niezależnie od tego gdzie mają trafić czy audi czy skoda. Innego nr te wałki też nie mają chyba że nowsze wprowadzili bez wad
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
10-05-2014, 22:40
Stasiu ja zauważyłęm jeszcze jedną ciekawą zależność. Krzywki są przeważnie wytarte pod korkiem wlewu oleju. Tak jakby syf, który przy odkręcaniu, czy też przecieraniu uszczelki leciał akurat w okolice wałka i tych nieszczęsnych wytartych krzywek. Może to też ma jakiś wpływ. Wszystkie wałki które przy mnie były wyciągane, były wytarte w tych samych miejscach.
11-05-2014, 08:21
wałek i popychacze udało mi się załatwić w oryginale w bardzo dobrym stanie za bardzo dobrą cenę ale śruby wałka to ich cena w salonie mnie zabiła 200 zł za komplet. Zamienników nikt chyba nie robi bo przekopałem cały internet i nie widzę żadnych ofert. Porażka 10 śrub 200 zł brrrrrr. Jak macie namiary na takie śruby to proszę bardzo o info
11-05-2014, 10:07
a po co ci sruby mostków wałka? starych nie masz czy jak?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
11-05-2014, 22:18
z tego co pamiętam to też przy wymianie wałka kupowałem te śruby w ASO;/, chociaż masa ludzi wsadza stare i to jeździ
Nowe części do samochodów. Sklep+warsztat(Szczecin). Niskie ceny Zapraszam. Oleje Motul i inne
GG 3543322 tel. 888-530-456
11-05-2014, 23:37
a jak bede zwalal glowice i dawal do planowania to co mam dac nowe sruby i moze panewki. Po co?? nwe sruby sie daje do przykrecenia glowicy i tyle. reszta stara moze byc. to czemu pryz wymienie walka mialbym dawac nowe sruby?? Nowe panewki to rozumiem do nowego walka.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
12-05-2014, 00:22
(10-05-2014, 22:40)Weso napisał(a): Stasiu ja zauważyłęm jeszcze jedną ciekawą zależność. Krzywki są przeważnie wytarte pod korkiem wlewu oleju. Tak jakby syf, który przy odkręcaniu, czy też przecieraniu uszczelki leciał akurat w okolice wałka i tych nieszczęsnych wytartych krzywek. Może to też ma jakiś wpływ. Wszystkie wałki które przy mnie były wyciągane, były wytarte w tych samych miejscach. W moim przypadku to większość miały wytarte krzywki na 1 lu 2cylindrze Wczoraj miałem sharana na wymianie turbo i miałem zdjęta pokrywę zaworową i tam też już bierze pierwszą krzywkę. (11-05-2014, 10:07)wesol napisał(a): a po co ci sruby mostków wałka? starych nie masz czy jak?Nie wiem jak ty to robisz ale te śruby łatwo po prostu przeciągnąć i sie urwą. Już raz próbowałem na starych składać i na 6 śrub to dwie sie urwały a reszta to czuć było pod kluczem jak sie naciągały jak guma do żucia,także ja już nie ryzykuję, łatwiej bym powiedział że jest ze śrubami do głowicy. ----------------------------------------------------------------------- Ja kupowałem części w tym sklepie http://www.czescibrozek.pl/ Pozdro |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|