Liczba postów: 19
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2011
Reputacja:
0
Witam i prosze o rade.Wczoraj w czasie jazdy zaczal mi dymic na bialo moj sharus,silnik AUY 1.9tdi.Musialem nim wrocic do domu i w ten sposob przejechalem ok.200km.Dzis rano jeszcze raz sprawdzilem plyny i nie zauwazalem roznicy sprzed wyjazdu,wszystko niby ok. a kopci ze hej.Nie wiem czy to ma zwiazek ,ale od 3 miesiecy mialem problem z odpaleniem z rana.Na poczatku loteryjnie,zwykle odpalal od strzala,a czasem musialem pare razy krecic.W ciagu dnia nie mialem problemow chyba ze postal wiele godzin.Teraz nawet po 10 min postoju zdarza sie ze dluzej musze krecic.Pisze o tym ale nie wiem czy te problemy maja ze soba cos wspolnego.Pozdrowienia
Liczba postów: 399
Liczba wątków: 7
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
1
Masz olej w płynie chłodniczym ?.
A może turbo ci poszło ?. ( też na biało dymi)...
masz moc i czy ubywa ci oleju ?
Posprawdzaj i odpisz ....
Liczba postów: 19
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2011
Reputacja:
0
Wlasnie o to chodzi ,ze przed trasa sprawdzalem plyny i sa tak jak byly,jesli juz to roznice trudno dostrzegalne,a zrobilem ponad 200 km z biala kita,wyjscia nie bylo bo sobota i daleko od ojczyzny,moglbym najwyzej po lawete dzwonic.Wczoraj to juz po krotkim postoju musialem chwile pokrecic zeby silnik zaskoczyl,chwile nierowno pracowal jakby byl zapowietrzony a potem nie wyczuwalem wiekszych zmian.Jakby nie biala kita to bym nie wiedzial,ze cos sie dzieje.Olej jest czysty,w plynie tez nie widac sladow oleju.Z czegos niemniej jest to kopcenie,ale jesli sa jakies ubytki to minimalne,a droga byla dosc dluga i strach bylo stanac przez chwile w korku albo na swiatlach bo niezle musieli mnie ci stylu przeklinac tak kopcilo.Jak jechalem autostrada nie bylo to juz tak widoczne,ale to normalne.Pisze,bo zanim pojade do speca,ktory powie ,ze najpierw trzeba zwalac glowice albo turbo wolalbym wiedziec czy sa jakies inne opcje.dzieki za wszystkie podpowiedzi
Liczba postów: 167
Liczba wątków: 22
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
0
jezeli nie ubywa plynu chlodniczego to moze masz uwalony dogrzewacz razem z czujnikiem i ze tak powiem moze on chodzi non stop
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
21-05-2012, 19:25
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-05-2012, 19:26 przez wesol.)
dogrzewacz nie bedzie chodzil caly czas bo nie pozwoli na to elektronika z dwóch powodów: nie moze peic chodzic dluzej jak 60 minut ale tak czy siak temp plynu chlodzacego bedzie juz tak wysoka zewylaczy piec.
Ja bym zacząl od sprawdzernia podstawowych parametrów silnika- kat synchronizacji, dawki, egr, przeplywka itd.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 19
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2011
Reputacja:
0
W srode podlacze auto pod vaga i zobaczymy w czym szum,moze cos wykaze
Liczba postów: 19
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2011
Reputacja:
0
Po podlaczeniu do vaga pokazalo brak zasilania jednego cylindra
Liczba postów: 19
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2011
Reputacja:
0
Pompowtrysk do sprawdzenia i zobaczymy co wyjdzie