Liczba postów: 8
Liczba wątków: 2
Dołączył: Sep 2016
Reputacja:
0
Pewnie masz racje z tymi drzwiami, ale ostatecznie zdecydowałem się na wzmacniacz PNP z DSP helixa, gdzie nie trzeba robić żadnej rzeźby (wszystko wpinasz w ori instalacje), a dynaudio opyliłem jakiemuś chińczykowi na allegro.
Wracając do temperatury - po zmianie na liqui moly temperatura spadła ok. 15 stopni w dół. Mimo wszystko nadal jest wysoka ale max co osiągnałem to 136 stopni, a nie 150 stopni tak jak było przy ostrej jeździe na castrolu z ASO.
Od wymiany oleju minęło ok 10 tyś. Ciekawy jestem jakie będą temp na LM po 10 tyś wtedy chyba będzie można obiektywnie się wypowiedzieć na temat oleju.
pozdrawiam - Maciek
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Temp spadla na czujniku a jak sie ma na posczegolnych elemenrach silnika to nie wuadomo. Czemu niby sie na innym oleju grzal bo co on takiego ma ze sie grzeje. Cis jest nie tak. Silniki te dlubniete na moce po 250 koni sie nue gotuja a tu przy nawet nie upalaniu takie wyniki?
Nie trzeba oleju z norma 507 do auta z dpf. 505 wystarczy a nawet twierdze ze lepiej bedzie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
09-10-2016, 15:40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-10-2020, 17:31 przez wesol.)
W zyciu. Co ma chlodnica klimy to nie wiem. Nic sie nie dzieje jak lece i ponad 200 km/h. Nie ma prawa sie grzac. Czy forum to eksperci? Aso i tunerzy ucza sie z for? Jak myslisz?
Nie chodzi tylko o smarowanie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2017
Reputacja:
0
Ja mam 2014 177km problem ten sam wysoka temperatura oleju nawet do 150 z przyczepą co dziwniejsze płyn chłodniczy w normie 90. W serwisie mam się nie przejmować. Na forach niemieckich to samo ponoć ten model tak ma ,coś tam z miejscem w którym jest czujnik. Do póki nie wyświetla się problem jechać.
Pozdrawiam Tomek
Liczba postów: 203
Liczba wątków: 10
Dołączył: Jun 2015
Reputacja:
1
CFFB po mapie na 174KM maksymalna temp. oleju jaką zanotowałem to 118* przy dłuższej jeździe autostradą prędkość ok 180 km/h.
Przy normalnej jeździe 120-140 km/h temp. oleju nie przekracza 105*.
Olej Ravenol 5w/30
Liczba postów: 203
Liczba wątków: 10
Dołączył: Jun 2015
Reputacja:
1
RAVENOL VMP SAE 5W30 USVO