Szukaj w tytułach wątków
Wyszukiwanie - więcej info
Zawór EGR - odcięcie
|
22-02-2018, 18:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-02-2018 18:51 przez mamwi.)
Post: #161
|
|||
|
|||
[oddzielone] Całkowite usunięcie EGR czyli operacja raka w czystej postaci.
Odświeżę kotleta. Po wywaleniu EGR-a zaczęła mi się zapalać kontrolka CHEK i wyświetla komunikat Emission Workshop. Sprawdziłem go i wyszedł błąd zaworu sterującego egr-em. Podmieniłem go na inny i też jest to samo. Przed wywaleniem nie było problemu. Zawór cały czas siedzi, wężyk zaślepiony śrubką. O co kaman? Kabloteka? Dodam, że to pojawia się i znika, zupełnie przypadkowo.
Kurde, Wesoł przenieś post do diesla, nie popatrzyłem na dział. |
|||
Reklama
|
|||
|
22-02-2018, 23:44
Post: #162
|
|||
|
|||
RE: Zawór EGR - odcięcie
Witam.
Jaki konkretnie błąd Ci pokazuje?. Czy instalacja się uszkodziła, to wiesz sam najlepiej czy ciągnąłeś za jakieś przewody , bardziej prawdopodobne, że egr masz albo niedomknięty albo źle zaślepiony. Pozdrawiam |
|||
23-02-2018, 07:30
Post: #163
|
|||
|
|||
RE: Zawór EGR - odcięcie
Problem pewnie w instalacji.
|
|||
23-02-2018, 21:56
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-02-2018 22:01 przez mamwi.)
Post: #164
|
|||
|
|||
RE: Zawór EGR - odcięcie
19586 EGR System Regulation Range Exceeded
P3130 35-00 Intermittent Nic nie ciągnięte przy kablotece - pierwsze co zrobiłem to wypiąłem wtyczkę, żeby nie oberwać kabli. Zaślepki na kolektorach szczelne, EGR zamknięty. Zaślepki docinałem z grubej blachy, posmarowane pastą do tłumików i przykręcone ori króćcami, które odciąłem od chłodniczki spalin |
|||
23-02-2018, 23:39
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-02-2018 23:40 przez wesol.)
Post: #165
|
|||
|
|||
RE: Zawór EGR - odcięcie
Szkoda że jeszcze nie zalane betonem. Przecie nawet jakby nie było to szczelne to nie wywali błędu. Jeszcze raz. Problem leży w kablotece lub elektrozaworze. No chyba że nie masz silnika auy tylko bvk ??
|
|||
24-02-2018, 13:42
Post: #166
|
|||
|
|||
RE: Zawór EGR - odcięcie
(23-02-2018 23:39)wesol napisał(a): Szkoda że jeszcze nie zalane betonem. Przecie nawet jakby nie było to szczelne to nie wywali błędu. Jeszcze raz. Problem leży w kablotece lub elektrozaworze. No chyba że nie masz silnika auy tylko bvk ?? Witam. To nie jest takie oczywiste, do AUY było kilka różnych/z rożnym softem sterowników silnika i zdarzają się takie przypadki, że zaraz po zaślepieniu/złym zaślepieniu wyrzuca sporadycznie i przypadkowo powyższy błąd, dlatego pytałem się jaki konkretnie błąd pokazuje, co oczywiście nie oznacza, że instalacja/N18 nie mogły się uszkodzić. Najlepiej byłoby przywrócić stan z przed awarii i byłoby wszystko wiadomo, pod warunkiem, że sam egr nie został uszkodzony. Pozdrawiam |
|||
24-02-2018, 14:02
Post: #167
|
|||
|
|||
RE: Zawór EGR - odcięcie
Hmm. Podaje że silnik auy ale rocznik auta 2007 i nie wiem czy tam już raczej nie bywały bvk. Tak późniejsze roczniki miały już nieco gorzej z kastracja egr. Tak było np też w golfach4 asz arl z roczników 2003-2004 a np rocznik 2001 jak mój golf to nawet za bardzo nie ma śladu po egr. Jednak pojawianie się błędu nie powinno mieć wpływu na pracę silnika,zmniejszenie mocy itp spraw. Dlatego zawsze mówię że początkowe sga były lepsze bo skrzynie maloawaryjne,podpora alu też wytrzymalsza, nawet tylne światła lepsze pod kątem tego że są dwa wsteczne światła.
|
|||
24-02-2018, 18:24
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-02-2018 18:25 przez mamwi.)
Post: #168
|
|||
|
|||
RE: Zawór EGR - odcięcie
Na pewno AUY, mam książkę serwisową z naklejkami, pieczątkami itp, instrukcję do radia, instrukcję obsługi do samochodu. Wiem że zaraz Wesoł powie że takie książki się kupuje, ale zaglądałem wszędzie i raczej się zgadza. Tak sobie pomyślałem, że po wymianie N18 nie kasowałem błędów (było już późno), więc rano skasowałem go no i na razie jest cisza. Tutaj nie ma żadnej mechanizacji, EGR jest na podciśnienie, czujnika żadnego na kolektorach nie widziałem, więc może to była przyczyna. Co najwyżej turbina może dostawać więcej "napędu" do wszystkie spaliny przez nią przechodzą.
|
|||
24-02-2018, 19:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-02-2018 19:25 przez wesol.)
Post: #169
|
|||
|
|||
RE: Zawór EGR - odcięcie
Oznaczenie silnika masz na osłonie rozrządu i na naklejkach w bagażniku i w książce. To nie istotne że na podciśnienie. W astrze g z 1998 roku też miałem na podciśnienie a wszelkie manipulacje powodowały błąd. Tak samo np golf 4 ale z silnikiem 101 innym czyli AXR. Też już był problem z wywaleniem egr a w ASV alh co prawda na pompie to robisz co chcesz. Ta sama buda a różne sytuacje.
|
|||
24-02-2018, 23:14
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-02-2018 23:15 przez mamwi.)
Post: #170
|
|||
|
|||
RE: Zawór EGR - odcięcie
Kuźwa, ślepy byłem czy co? W książce jest jak wół BVK, w bagażniku BVK, jak ja patrzyłem?
Ale póki co CHEK się nie zapala |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Brak dogrzewacza/wymonotowanie, zawór obiegu płynu/zmiana obiegu | jolantcha61 | 62 | 34,243 |
28-11-2018 21:53 Ostatni post: wesz82 |
|
AUY - pęknięty zawór | Bogos | 18 | 10,258 |
02-05-2014 12:03 Ostatni post: DDiablo |
|
zawór EGR | synyster | 5 | 7,755 |
07-03-2013 18:06 Ostatni post: wesol |
|
kompletne odcięcie silnika alhambra 1,9 TDI 2001!!! | zmuda1987 | 4 | 3,475 |
19-10-2012 07:34 Ostatni post: daneczek76 |
|
zawór n75 | pawel31 | 13 | 14,728 |
21-03-2012 21:36 Ostatni post: bartixr |