09-06-2012, 09:58
Witam
Zwracam się z prośbą o pomoc w zdiagnozowaniu problemu w mojej Alhambrze 2001 rok silnik 1.9TDI AUY, skrzynia 6.
tydzien temu wymienilem nowe kompletne sprzegło LUK (Sprzegłow, wysprzęglik, dwumasa). Wcześniej było słychać stuki, halas w okolicach skrzyni, wyłączanie auta kończyło się hałasem, drgania silnika (nierównomierne).
Po wymianie kompletnego sprzegła wyżej wymienione problemy "zniknęły" ale zauważyłem problem, że (na początku wyczułem to na 4 biegu, pozniej okazało się ze na innych podobnie) przy odpuszczaniu gazu tak z około 3-3,2 tys obrotow (hamowanie silnikiem) auto w przedziale 2500 - 3000 zaczyna przez chwile wchodzic w wibracje, czuć wibracje(buczenie) karoserii i na drążku do przełączania biegów.
Auto po wymianie jezdzi prawie idealnie (teraz te wibracje ) biegi wchodza idealnie, sprzegło super. Nie ma wibracji przy przyspieszaniu, wyprobowane na autostradzie przy maksymalnej predkosci. Poduszki skrzyni,silnika mechanik sprawdzał i mówił ze są OK. Na początku Mechanik stwierdził ze może być ze "układa się dwumasa" - przejechałem dopiero 600KM na nowej dwumaie. Pojechałem jeszcze raz na kontrole i powiedziano mi ze przyczyna wibracji przy hamowaniu silnikiem może być nie wiem czy dobrze napisze, wewnętrzy przegub (łącznik). Mechanik zobaczył troche opiłków metalu w koło tego łacznika. Powiedział ze to tak jest jak się rozłącza napęd to może tak sie zdażyc. Podobno droga sprawa z wymianą takiego elementu.
Jeżeli to jest problemem, proszę o adresy firm (sprawdzonych) które zajmują sie regeneracją przegubów.
Zwracam się z prośbą o pomoc w zdiagnozowaniu problemu w mojej Alhambrze 2001 rok silnik 1.9TDI AUY, skrzynia 6.
tydzien temu wymienilem nowe kompletne sprzegło LUK (Sprzegłow, wysprzęglik, dwumasa). Wcześniej było słychać stuki, halas w okolicach skrzyni, wyłączanie auta kończyło się hałasem, drgania silnika (nierównomierne).
Po wymianie kompletnego sprzegła wyżej wymienione problemy "zniknęły" ale zauważyłem problem, że (na początku wyczułem to na 4 biegu, pozniej okazało się ze na innych podobnie) przy odpuszczaniu gazu tak z około 3-3,2 tys obrotow (hamowanie silnikiem) auto w przedziale 2500 - 3000 zaczyna przez chwile wchodzic w wibracje, czuć wibracje(buczenie) karoserii i na drążku do przełączania biegów.
Auto po wymianie jezdzi prawie idealnie (teraz te wibracje ) biegi wchodza idealnie, sprzegło super. Nie ma wibracji przy przyspieszaniu, wyprobowane na autostradzie przy maksymalnej predkosci. Poduszki skrzyni,silnika mechanik sprawdzał i mówił ze są OK. Na początku Mechanik stwierdził ze może być ze "układa się dwumasa" - przejechałem dopiero 600KM na nowej dwumaie. Pojechałem jeszcze raz na kontrole i powiedziano mi ze przyczyna wibracji przy hamowaniu silnikiem może być nie wiem czy dobrze napisze, wewnętrzy przegub (łącznik). Mechanik zobaczył troche opiłków metalu w koło tego łacznika. Powiedział ze to tak jest jak się rozłącza napęd to może tak sie zdażyc. Podobno droga sprawa z wymianą takiego elementu.
Jeżeli to jest problemem, proszę o adresy firm (sprawdzonych) które zajmują sie regeneracją przegubów.