16-10-2016, 12:36
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-10-2016, 12:37 przez michał alhambra.)
najlepiej skrzynie plug&play / nie chcę 6 biegowej
jeśli się nie da,to wymiana w jakimś polecanym warsztacie przełożeń na dłuższe
jeżdżę szybciej niż 140, niestety dzisiaj ( samochody są bardzo szybkie, szybsze niż z czasów mojego seata ) 140 na autostradzie zmusza do częstego hamowania i chowania się między tirami żeby kogoś szybszego przepuścić z tyłu - mój samochód przy ok 160 juz ma ok 4000 jakby dało się zejść przy tej prędkości do ok 3500 to już starczy, z moich obserwacji przy 3500 " słychać " że się nie męczy jeszcze
dla mnie podniesienie mocy, cooler, sprzęgło na nic jeśli dalej będą te obroty - zwyczajnie rozsypie się silnik, przy jeździe z 4000 obr przez 500km wzrasta znacznie zużycie oleju, do 3500 nie dolewam nic między wymianami , przy 4000 widać ubytki na bagnecie i muszę dolewać ok 0,5-1 litra miedzy wymianami
uprzedzając komentarze- nie nie chcę innego samochodu , ten jest idealny
jeśli się nie da,to wymiana w jakimś polecanym warsztacie przełożeń na dłuższe
jeżdżę szybciej niż 140, niestety dzisiaj ( samochody są bardzo szybkie, szybsze niż z czasów mojego seata ) 140 na autostradzie zmusza do częstego hamowania i chowania się między tirami żeby kogoś szybszego przepuścić z tyłu - mój samochód przy ok 160 juz ma ok 4000 jakby dało się zejść przy tej prędkości do ok 3500 to już starczy, z moich obserwacji przy 3500 " słychać " że się nie męczy jeszcze
dla mnie podniesienie mocy, cooler, sprzęgło na nic jeśli dalej będą te obroty - zwyczajnie rozsypie się silnik, przy jeździe z 4000 obr przez 500km wzrasta znacznie zużycie oleju, do 3500 nie dolewam nic między wymianami , przy 4000 widać ubytki na bagnecie i muszę dolewać ok 0,5-1 litra miedzy wymianami
uprzedzając komentarze- nie nie chcę innego samochodu , ten jest idealny