Od pewnego czasu jeżdżę z zapaloną kontrolką od silnika. Sprawdziłem i miałem uszkodzoną grzałkę AdBlue, kupiłem zestaw naprawczy, ale że to lato i mrozów nie ma więc jakoś nigdy nie miałem czasu go wymienić. Aż tu nagle samochód zaczął odliczać kilometry do zablokowania. mam następujące alarmy:
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
9645 - Czynnik redukujący
P20E8 00 [101] - ciśnienie za niskie
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 131756 km
Data: 2017.08.05
Czas: 10:44:28
Prędkość obrotowa silnika: 778.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 33.3 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 69 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 38 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.500 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Temperatura zewnętrzna: 23.5 °C
Czujnik ciśnienia czynnika redukującego: zmierzone ciśnienie: 469 hPa
Czujnik poziomu czynnika redukującego: poziom: 79.98 %
Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 2.2 °C
Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 80.00 %
9655 - Sterowanie podgrzewacza zbiornika czynnika redukującego
P202A 00 [237] - przerwa
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 3
Przebieg: 126554 km
Data: 2017.05.07
Czas: 22:17:24
Prędkość obrotowa silnika: 781.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 34.5 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 30 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 13 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.700 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Temperatura zewnętrzna: 7.0 °C
Czujnik ciśnienia czynnika redukującego: zmierzone ciśnienie: 1 hPa
Czujnik poziomu czynnika redukującego: poziom: 80.00 %
Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 8.9 °C
Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 %
Kody gotowości: 1 1 0 0 0
Czy sama wymiana zestawu naprawczego wystarczy czy jeszcze coś innego się spier....ło?
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
9645 - Czynnik redukujący
P20E8 00 [101] - ciśnienie za niskie
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 131756 km
Data: 2017.08.05
Czas: 10:44:28
Prędkość obrotowa silnika: 778.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 33.3 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 69 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 38 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.500 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Temperatura zewnętrzna: 23.5 °C
Czujnik ciśnienia czynnika redukującego: zmierzone ciśnienie: 469 hPa
Czujnik poziomu czynnika redukującego: poziom: 79.98 %
Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 2.2 °C
Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 80.00 %
9655 - Sterowanie podgrzewacza zbiornika czynnika redukującego
P202A 00 [237] - przerwa
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 3
Przebieg: 126554 km
Data: 2017.05.07
Czas: 22:17:24
Prędkość obrotowa silnika: 781.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 34.5 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 30 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 13 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.700 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Temperatura zewnętrzna: 7.0 °C
Czujnik ciśnienia czynnika redukującego: zmierzone ciśnienie: 1 hPa
Czujnik poziomu czynnika redukującego: poziom: 80.00 %
Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 8.9 °C
Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 %
Kody gotowości: 1 1 0 0 0
Czy sama wymiana zestawu naprawczego wystarczy czy jeszcze coś innego się spier....ło?