Witam.
Jakiej firmy były te moduły zespolone na, których padły te same sekcje i w jakim odstępie czasu/kilometrów. Zakładając, że nie jest do wina modułu, to do sprawdzenia świece i przewody do tych cylindrów, świece oczywiście pod kątem przebiegu procesu spalania w cylindrze. Trzeba pamiętać, że to warunki w komorze spalania i jakość połączenia warunkują przepływ i wartość prądu "pobraną z cewki" więc teoretycznie jest możliwe, że jeśli na tych dwóch cylindrach coś się dzieje to będzie to powodowało wymuszanie dużych prądów, które w przyśpieszonym tempie będą wykańczały wybrane sekcje cewki. Jednak częściej przyczyną takiej awarii jest sama jakość/wykonanie cewki i parametry jej pracy. Takim kultowym przykładem jest Golf III z silnikiem 1.8 gdzie cewki padają jak "muchy" i jedynie cewka Beru wytrzymuje najdłużej i jedynie nieznacznie pomaga założenie dodatkowego przewodu masowego do cewki.
Pozdrawiam
Jakiej firmy były te moduły zespolone na, których padły te same sekcje i w jakim odstępie czasu/kilometrów. Zakładając, że nie jest do wina modułu, to do sprawdzenia świece i przewody do tych cylindrów, świece oczywiście pod kątem przebiegu procesu spalania w cylindrze. Trzeba pamiętać, że to warunki w komorze spalania i jakość połączenia warunkują przepływ i wartość prądu "pobraną z cewki" więc teoretycznie jest możliwe, że jeśli na tych dwóch cylindrach coś się dzieje to będzie to powodowało wymuszanie dużych prądów, które w przyśpieszonym tempie będą wykańczały wybrane sekcje cewki. Jednak częściej przyczyną takiej awarii jest sama jakość/wykonanie cewki i parametry jej pracy. Takim kultowym przykładem jest Golf III z silnikiem 1.8 gdzie cewki padają jak "muchy" i jedynie cewka Beru wytrzymuje najdłużej i jedynie nieznacznie pomaga założenie dodatkowego przewodu masowego do cewki.
Pozdrawiam