25-05-2016, 15:58
Witam, juz któryś raz wciskam się pod samochód i nasadzam wężyk na gruche turbiny. dzisiaj dwa razy. zaobserwowalem że częściej spada na zimnym silniku niż na ciepłym. wężyk jest zamocowany na trytytke wchodzi dosc ciasno ale np wężyk na egr siedzi o wiele ciasnej. Czy moze być cos co powoduje zbyt wysokie cisnienie w wezyku od turbo.? co dalej powoduje jego spadanie. Czy kupić cybant konkretny i zacisnąć nim węża na króćcu gruchy? Dziwne to trochę, ze tylko na zimnym. jak juz sie rozgrzeje to ok choć moze to tylko przypadek.
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm